Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Rozwiązanie umowy a brak możliwości technicznych- indywidualna ocena sytuacji.


Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 6
  • 0
  • 0

Rozwiązanie umowy a brak możliwości technicznych- indywidualna ocena sytuacji.

Witam!

Reprezentuję instytucję non-profit i mam pytanie o możliwość zerwania umowy bez kary. W tym roku zmieniliśmy adres siedziby i niestety nie ma technicznych możliwości świadczenia usług pod nowym adresem. Chcielibyśmy zrezygnować z umowy, jednak wiąże się to z dość wysoką karą- czy ktoś się spotkał z indywidualnym podejściem w takiej sprawie? Czy można negocjować obniżenie kary ze względu na rodzaj prowadzonej działalności?

 

Pozdrawiam,

Wojtek

4 ODPOW. 4

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32797
  • 38974
  • 1390

Rozwiązanie umowy a brak możliwości technicznych- indywidualna ocena sytuacji.

Przepraszam za może niedyskretne pytania, ale chciałbym poprosić o sprecyzowanie pewnych kwestii.
1) czy usługa/faktura jest na firmę (macie nip/regon?) czy jest to w ramach jednoosobowej działalności gospodarczej?
2) jaka dokładnie usługa: to Neostrada? BiznesPakiet czy jakieś bardziej indywidualne opcje?
3) skąd otrzymano informację o braku możliwości technicznych? Czy był składany wniosek o przeniesienie usługi? Czy była proponowana jakaś alterntywna opcja?

Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 6
  • 0
  • 0

Rozwiązanie umowy a brak możliwości technicznych- indywidualna ocena sytuacji.

1. Mamy usługę z zakresu dla firm, jesteśmy stowarzyszeniem (mamy nip i regon), nie mamy natomiast przychodów innych niż darowizny.

2. Orange Światłowód- tylko internet.

3. Otrzymaliśmy oficjalne pismo o braku możliwości technicznych. Opcja alternatywna to internet mobilny, jednak zależy nam na stałym, szybkim i niezawodnym łączu, które będzie dobrze współpracowało z wieloma urządzeniami. (Nasza nowa siedziba jest miejscem otwartym, gdzie odbywa się wiele warsztatów, spotkań i wydarzeń stąd też te wymagania). Zaproponowano nam też cesję lub rozwiązanie umowy właśnie.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32797
  • 38974
  • 1390

Rozwiązanie umowy a brak możliwości technicznych- indywidualna ocena sytuacji.

Spróbować można napisać. Tylko nie wiem czy po korespondencji na adres korespondencyjny w Skierniewicach będzie efekt. Tu już najlepiej poszukać wsparcia "z góry" (może na biuro prasowe napisać lub do rzecznika klienta http://www.rzecznik.klientow.orange.pl ).

Swoją drogą że nie udało się po kablu zrealizować przeniesienia choć może te nowe miejsce z dala od infrastruktury Orange.

Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 6
  • 0
  • 0

Rozwiązanie umowy a brak możliwości technicznych- indywidualna ocena sytuacji.

Nowe miejsce to stara kamienica w centrum miasta, ale może i infrastruktura tak stara, że nie działa 😄 Będę zatem pisał do rzecznika- może coś się uda 😉 Dzięki za podpowiedź 😄