- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rozłączający internet co 30 minut
Witam mam problem i pytanie czy miał ktoś coś podobnego a mianowicie, niedawno zainstalowali mi światłowód i dosłownie cyklicznie co 30 minut internet rozłącza mi się na 20-30 sekund po czym wraca i działa jak gdyby nigdy nic jest to strasznie denerwujące. Wymieniałem modem lecz nic to nie dało, strasznie dziwna sprawa bo dosłownie z zegarkiem w ręku co 30 min internet zostaje rozłączony.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rozłączający internet co 30 minut
@Gęsik77Poczytaj https://nasz.orange.pl/t5/Modemy-i-routery/Funbox-6-co-chwil%C4%99-mam-kilkunastosekundow%C4%85-nied...
Opisz nam usługę (blok czy domek jednorodzinny, podwieszka ze słupa czy instalacja w rurkach w ziemi czy z klatki schodowej) Sprawdź prawidłowość swiecenia lampek i w menu modemu wyczytaj moc optyczną przychodzącego sygnału. Powiedz czy masz kabelek FTTH podłączony bezpośrednio z gniazda FTTH czy masz może zewnętrzną puszkę ONT, a kabel do modemu jest taki komputerowy? Podaj prędkość usługi
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rozłączający internet co 30 minut
Jest to blok i z tego co się dowiadywałem od ludzi którzy też zainstalowali nie mają tego problemu. Nie znam się dokładnie na tych skrótach przepraszam mam dwa modemy i w domu kabel od tego mniejszego HUAWEI jest podłączony do puszeczki w domu, co 30 min następuje rozłączenie na 20-30 sekund i internet wraca z zegarkiem w ręku . Na tym HUAWEI mniejszym gasną lampki świeci się tylko POWER
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rozłączający internet co 30 minut
@Gęsik77 to małe coś to ONT zewnętrzny. Konwerter że światła na Ethernet. Już na nimjest źle. Zgłoś to na czacie https://www.orange.pl/view/kontakt ale najpierw sprawdzić możesz czy wtyczki są dobrze wcisniete do gniazda
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rozłączający internet co 30 minut
Sprawdzałem wszystko w porządku resetowalem modem również oraz wymieniłem bo tak mi powiedzieli na infolinii lecz awaria pozostała już wysłałem zgłoszenie ma przyjechać technik oby pomogło.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rozłączający internet co 30 minut
@Gęsik77 pomoże, bo uszkodzenie jest od ONT dalej do centrali (w górę sieci) i Ty sam nic nie robisz...to może być kabelek, sam ont czy gniazdo. Może instalacja...tylko technik to może sprawdzić
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rozłączający internet co 30 minut
W takim razie pozostaje mi czekać na technika. Jeszcze raz dziękuję za szybką odpowiedź 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rozłączający internet co 30 minut
@Gęsik77 informuj i pytaj technika o szczegóły naprawy. Napisz koniecznie co stwierdzi
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rozłączający internet co 30 minut
Nie ma sprawy jak przyjedzie koniecznie napisze co powiedział , a mam pytanko można gdzieś sprawdzić czy zgłoszenie zostało wysłane ? Zawsze dostawałem SMS tym razem nie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rozłączający internet co 30 minut
@Gęsik77 zerknij pkt5
https://www.orange.pl/omnibook/reklamacje
A tu masz opis jak sprawdzić status zgłoszenia https://www.orange.pl/omnibook/zglaszanie-problemow-technicznych-w-moj-orange
- « Poprzedni
- Następny »