- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Request timed out.
Witam,
Mam problem z ping, który cały czas się rozłącza. Opóźienia skaczą od 27ms do 500ms. FunBox 2.0 ADSL dowload 10 upload 1. Gdzie szukać przyczyny. Na infolini Orange twierdzą, że wszystko ok.
________________
* Przeniesione z działu Modemy i rutery – moderator Kinga
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Request timed out.
@MarcinB13 jak u Ciebie z obciążeniem internetu? Dużo urządzeń masz podłączonych do routera?
Największe skoki pingu występują, jeżeli coś się wysyła. Miałem Neostradę do 10 Mbit/s i jak tylko coś było wysyłane, to od razu internet siadał. Jeżeli masz taką sytuację, że jest kilka urządzeń podłączonych, to trzeba ustalić kolejność korzystania z internetu. Nic innego z takim łączem nie zrobisz. Takie to uroki wolnego łączą, które można w obecnym czasie bez większego problemu zapchać.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Request timed out.
@MarcinB13 pokaż parametry ADSL z modemu. Połączenie po kablu czy przez wi-fi?
Pingujesz serwer DNS. Spróbuj wp.pl lub coś innego dla porównania