Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Przerywany sygnał DSL - internet stacjonarny neostrada

Highlighted

Poziom 7, Poszukiwacz
  • 1
  • 2
  • 0

Przerywany sygnał DSL - internet stacjonarny neostrada

Hej, mam problem z internetem stacjonarnym - od miesiąca występują przerwy w połączeniu internetowym.

Po wezwaniu pomocy technicznej dostałam informację, że problem leży po stronie routera.

Próbowałam 3 urządzeń, w tym 2 nowe - problem na każdym z nich taki sam.

Internet potrafił działać 2 dni po czym się wyłączyć.

Podczas ponownej konfiguracji nie mogę przejść do następnego etapu, bo wyskakuje komunikat ze linia telefoniczna nie jest podłączona, po jakimś czasie udaje się skonfigurować i znów działa i tak w kółko. Miał ktoś może podobny problem?

5 ODPOW. 5
Highlighted

Poziom 35, Ekspert
  • 3939
  • 5962
  • 127

Przerywany sygnał DSL - internet stacjonarny neostrada

@zofcie  ewidentna usterka na linii, zgłaszaj niech to naprawią, oni zdalnie umieją diagnostykę przeprowadzić :catwink:

Highlighted

Poziom 28, Specjalista
  • 5285
  • 7315
  • 50

Przerywany sygnał DSL - internet stacjonarny neostrada

@zofcie  witaj z tego co opisujesz to jest problem z stabilnością łącza jeśli wymiana nie pomogła sprzętu pisz reklamację z opisem usterki ,reklamację możesz złożyć na infolinii 510100100 lub na czacie w dni robocze
lub najbliższym salonie Orange pamiętaj by prosić o nr zgłoszenia reklamacji to twój dowód w sprawię reklamacja jest rozpatrywana w ciągu 30 dni w reklamacji poproś o sprawdzenie stabilności łącza .

 

Highlighted

Poziom 32, Ekspert
  • 4468
  • 8451
  • 99

Przerywany sygnał DSL - internet stacjonarny neostrada

@zofcie jak wspomniał @irek6311 usterka linia, centrala. Skontaktuj się z BOK: 510 100 100 lub napisz na czacie: https://www.orange.pl/view/kontakt

Diagnoza linii, resetowanie, kasowanie błędów, to wszystko konsultant powinien zdalnie zrobić.

Jeżeli po zerwaniu połączenia po ponownej konfiguracji nie możesz przejść do następnego etapu, to jest błąd po stronie centralki. Po prostu jest pamiętana poprzednia sesja i nie zakończona po odłączeniu routera.

Highlighted

Poziom 28, Specjalista
  • 5285
  • 7315
  • 50

Przerywany sygnał DSL - internet stacjonarny neostrada

@ketrasa on pisał że mu powiedzieli że winna nie jest od nich to w tym przypadku jest dobra reklamacja 

Highlighted

Poziom 32, Ekspert
  • 4468
  • 8451
  • 99

Przerywany sygnał DSL - internet stacjonarny neostrada

@Citi2017 w tym temacie:

https://nasz.orange.pl/t5/forums/v3_1/forumtopicpage/board-id/Swiatlowod-i-Neostrada/thread-id/20611...

też było, że coś użytkownik źle wykonuje. Okazało się że wina leży po stronie Orange. Wadliwie działające porty na centrali.

Reklamację jak najbardziej można złożyć, ale również domagać się sprawdzenia całego połączenia od centrali, łącznie z centralą do routera klienta.