- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przedłużenie umowy o internet
Witam, planowałem zmianę prędkości internetu z do 1mb/s na umowę do 20mb/s. Na po podpisaniu umowy na moim koncie w zamówieniach zauważyłem, że umowa została anulowana. Zadzwoniłem wtedy na infolinie, aby to wyjaśnić to dostałem informacje, ze nie mogę mieć takiej prędkości, ale można spróbować 'do 10mb/s'. W rozmowie Pani zadzwoniła do technika i powiedzieli mi, że 'do 20mb/s' wymagało by zmiany jakiś portów na centrali bo była by to już dużo większa prędkość, ale nikt nie zaproponował przełączenia naszej linii.
Oto status z informacji routera:
Wersja firmware ADSL
|
:
|
FwVer:3.20.17.0_TC3087 HwVer:T14.F7_11.2 | ||||
Stan linii
|
:
|
Showtime | ||||
Modulacja
|
:
|
ADSL2 PLUS | ||||
Aneks
|
:
|
ANNEX_A | ||||
Pobieranie | Wysyłanie | |||||
Margines sygnał/szum
|
:
|
34.4 | 31.0 | db | ||
Tłumienie
|
:
|
25.1 | 13.3 | db | ||
Prędkość danych
|
:
|
1317 | 325 | kbps | ||
Maksymalna prędkość
|
:
|
21848 | 1136 | kbps | ||
CRC
|
:
|
0 | 0 |
Według niego prędkość maksymalna to około 22mb/s. Dodam jeszcze, że bylem w dwóch salonach Orange w jednym mieli mój nieaktualny adres zamieszkania, a w drugim salonie przy podpisywaniu umowy mieli już nowy dobry, który tez znajduje się w umowie. Czy technik mógł sprawdzić linię po moim starym adresie zamieszkania? Co mam zrobić w tym przypadku? Bardzo mi zależny na tej prędkości, proszę o pomoc :(.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś