- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problemy z internetem 300/50
Już zaczyna spadać, prawdopodobnie wieczorem będzie to samo co w poprzednich dniach, ping po 30 i download 10mb/s
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problemy z internetem 300/50
@Ishrafilnapisał(-a)Przyznam się że dwa razy spóźniłem się z płatnością 1-2 dni, może to orange ma takie ciekawe sposoby na spóźnialskich, bo jak by nie patrzał, internet padał zaraz po upływie terminu 🙂
masz teraz uregulowany rachunek?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problemy z internetem 300/50
@Ishrafil jutro kontaktuj sie na czacie z konsultantem i sprawdzi czy nie ma problemow na laczu
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problemy z internetem 300/50
Z tego, co dobrze zrozumiałam, masz internet około 3 miesiące, więc jeśli spóźniłeś się z płatnością 2 razy to wynika z tego, że za każdym razem kiedy rachunek był niezapłacony, zwalniał internet, ale wysyłanie jest bez zmian. Na takich technicznych rzeczach się nie znam, ale takie tematy już tu były poruszane i zazwyczaj problem był w płatności. Może wpłata się nie zaksięgowała jeszcze?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problemy z internetem 300/50
Dlatego jak sie skontaktujesz na czacie to Ci powiedza czy na laczu ciaza jakies obciazenia z tytulu nie zaplaconych faktur. Swoja droga jesli w ciagu 3 miesiecy 2 razy nie zdazyles z platnoscia to stajesz sie malo wiarygodny
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problemy z internetem 300/50
@Ishrafil piszesz że masz problem z Internetem, ty masz problem z płatnościami, więc logiczne że operator spowalnia internet, trzeba płacić rachunki w terminie, tak z ciekawości, jakiej pomocy na forum oczekujesz 😎
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problemy z internetem 300/50
Na moim koncie orange jest napisane że wszystkie faktury są zapłacone. Jeśli faktycznie jest top prawdą to taka informacja powinna być zamieszczona w umowie, (chyba że jest a ja nie doczytałem, dzisiaj jeszcze raz przeczytam umowę) w razie zwlekania z płatnością konsumenta, dostawca usługi może zmniejszyć prędkość łącza o np 90%, ale też i powinna być informacja w razie jakiejkolwiek awarii konsument może zmniejszyć swoją płatność o te 90%, bo jeśli nie ma tego w umowie jest to zwykła złośliwość 🙂 w sprzęcie jak i w życiu są awarie, ale nie chciałbym aby ten temat zmienił się w syf, bo zaraz się znajdą ludzie co będą si e wypowiadać jak powinny wygladać, umowy, płatonści i tym podobne. A jeśli nawet są takie ograniczenia, po nie zapłaceniu to dlaczego łącze nie wraca do stanu pierwotnego, jak zwykle polityka typu, konsument nic nie może, usługodawca wszystko może.
Rozumiem jak by rachunek nie był płacony tydzień i więcej, ale nie jeden dzień.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problemy z internetem 300/50
Regulamin świadczenia multimedialnych usług Orange
strona 3, punkt III.9 "W przypadku naruszenia przez Państwa warunków umownych
możemy ograniczyć lub całkowicie zawiesić możliwość korzystania z
Usług, w związku z którymi dochodzi do naruszenia albo wszystkich
Usług rozliczanych w ramach danego Konta abonenckiego.
Ograniczenie może polegać np. na zmniejszeniu prędkości
przesyłania danych, ograniczeniu lub zablokowaniu możliwości
korzystania z niektórych usług wchodzących w skład pakietu,
zablokowaniu lub ograniczeniu możliwości wykonywania połączeń
telefonicznych, zablokowaniu lub ograniczeniu dostępu do stron
internetowych, w szczególności umożlwiających korzystanie z
nielegalnych usług/treści."
Jeżeli na koncie już jest zaksięgowana płatność, to możesz śmiało dzwonić na infolinię albo pisać na czacie, wtedy powinni od razu odblokować, jeśli to było z tego powodu przyblokowane.
Jeśli to nie z tego powodu, to regulamin jest na Twoją korzyść
"1. Odpowiadamy za poniesione przez Państwa szkody w związku z
naruszeniem przez nas warunków umownych, w tym za przerwy w
świadczeniu Usług, jeśli wystąpiły z naszej przyczyny."
"6. Jeśli świadczona przez nas Usługa nie osiąga poziomu jakości, który
określiliśmy w warunkach umownych (w tym wielkości dostępnego
pakietu danych jeśli taki jest oferowany w związku z usługą dostępu
do internetu) mogą Państwo zażądać odszkodowania w wysokości
szkody, którą Państwo ponieśli w związku z brakiem poziomu jakości
Usługi.
7. W stosunku do Konsumentów za nienależyte wykonanie Umowy
uznamy znaczące i stałe lub regularnie powtarzające się odstępstwa
od parametrów jakości usługi dostępu do internetu (w tym prędkości),
które wskazujemy w warunkach umownych, jeśli zostanie to
stwierdzone za pomocą mechanizmu monitorowania certyfikowanego
przez Urząd Komunikacji Elektronicznej"
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problemy z internetem 300/50
Szybsza byłaś ode mnie, w takim razie jutro napisze do konsultanta że było opóźnienie w płatności i zobaczymy czy przywrócą łącze do stanu używalności 🙂 jeśli to z tego powodu, szczerze to wolałbym aby to z tego powodu było niż jakieś usterki, u wcześniejszych usługodawców wiecznie był problem z łączami, lub sprzętem. Szkoda tylko że za pierwszym pani na czacie nie powiedziała że to przez płatność jest problem i nakazała wymianę routera, dziękuję wszystkim za zainteresowanie.