- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z wysokim PING w godzinach wieczornych
Ja też tego nie rozumiałem, ale kazali zrobić to zrobiłem aby nie mówili że nie wykonałem czynności do rozwiązania problemu. Wiedziałem że to nie pomoże, bo niestety problem jest u nich a nie u mnie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z wysokim PING w godzinach wieczornych
I niestety ten problem występuje codziennie. Najgorzej jest w niedzielę i w weekend. Czasami trwa 3 h czasami 1h i jest to denerwujące.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z wysokim PING w godzinach wieczornych
Masz przeciążenie w swojej okolicy, zauważ że spada Ci prędkość jak rośnie ping.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z wysokim PING w godzinach wieczornych
Możliwe, na razie czekam na technika który od tygodnia do mnie jedzie ;D
Rozmawiałem telefonicznie z nim i kazał wymienić router bo stwierdził że to on może powodować problem ale to było dwa tygodnie temu. A tak to miał przyjechać tydzień temu, dostałem SMS i tak sobie czekam i czekam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z wysokim PING w godzinach wieczornych
@saybob15 jak już się doczekasz wizyty technika to podejrzewam że na wysokie pingi pomoże tyle, co wymiana działającego funboxa 😉 (obym się mylił).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z wysokim PING w godzinach wieczornych
Tego się właśnie obawiam, i jeszcze mnie dodatkowo skasują 49 zł że wezwałem bezpodstawnie technika i stwierdzi że wszystko w porządku i wymyśli coś. Obym się mylił tego założenia i jakoś jak zobaczy te pomiary bo zrobiłem ich więcej niż na screenach, i coś mi zaproponują aby rozwiązać ten problem. Smutne jest to że na światłowodach występuje taki problem, a mam jeszcze tutaj gdzie mieszkam konkurencje do wyboru, ale ma trochę wyższe ceny i niższą prędkość, a nie chcę się decydować na rezygnację z usług Orange, ponieważ przez większość czasu trwania umowy byłem z nich zadowolony. Wszystko się zepsuło z przesiadki 300 na 600...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z wysokim PING w godzinach wieczornych
IMO siec jest u Ciebie mocno zapchana. Jesli chodzi o ewentualne reklamacje - to obawiam sie, ze nic nimi nie zdzialasz. W ramach usługi 600 Mbps masz gwarantowane 150/15 - odpowiednio pobierania i wysylania. Te prędkości są jak widać na certyfikowanych testach.
Co do pingu - to one nie są w żaden sposób gwarantowane, nawet po sieci Orange. Jednak smialo mozesz ich zasypywac zgloszeniami technicznymi - niech przyjrza sie obciazeniu sieci w Twojej okolicy.
Jest pandemia, więc wszystko może się przytykać, lokalnie co prawda, ale jednak.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z wysokim PING w godzinach wieczornych
@saybob15 coś drgnęło w temacie, czy nadal same problemy? Technik znalazł w końcu drogę do Ciebie?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z wysokim PING w godzinach wieczornych
Problem ten sam. Dostałem SMS że realizacja zgłoszenia została zakończona. Nikt do mnie nie przyszedł ani nie zadzwonił. Dzwoniłem znowu ich "pomęczyć" i miła Pani przeczytała notkę od techników że problemy z infrastrukturą i przeciążeniami serwera i niby mają to naprawić ale w jakim okresie czasu to nie wiem. Poczekam z tydzień może trochę więcej i wtedy zobaczymy czy rzeczywiście dokonali jakiejś naprawy, szkoda że nie powiedzieli dokładnie ile dni to potrwa.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z wysokim PING w godzinach wieczornych
I mam nadzieję że uda się rozwiązać ten problem, bo męczące jest słuchanie non stop jak się do nich dzwoni "Proszę zrestartować router" ;D