- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam wszystkich,
mam problem z prędkościa światłowodu od orange, w grudniu 2024 roku przedłuzałem umowę wraz z zwiększeniem prędkości z 300mb na 600mb niestety już prawie rok minął a dokładnie 10 miesiecy a niestety orange nie umie zwiększyc prędkości łącza, co mogę zrobić jeszcze w tej sytuacji? pokrótce opiszę jakie kroki poczyniłem do tej pory:
1). 14 sierpnia pierwsze zgoszenie z problemem technicznym rozmowa z konsultatnem dopiero 5 konsultant podszedł do sprawy poważnie i chciało mu sie zrobić jakiś test podczas którego wyszło ze prędkość to tylko 240 mb i stwierdził, że trzeba aby technicy to sprawdzili reszta konsultantów twierdzi, że prędkość którą dostarcza orange to 600 w systemie chyba dane z umowy.
2). przyjazd techników nie wiem dokładnie kiedy to było kojarzy mi sie za na 2 dzień max 3, technicy stwierdzili, że to problem z zewnętrznym dostawcą internetu i jakieś ont trzeba przestawić zrobili niby jakieś zgłoszenie i do tygodnia powinien temat być poprawiony. mówię ok czekam
3). po około 2 tygodniach nadal prędkość oscyluje ok 300 po wifi a po kablu 200 -240 stwierdziłem zadzwonie na infolinie podczas rozmowy z konsultantem kosultant stwierdził aby zrobić reklamację bo w systemie widniał wpis że zanizona prędkość i zgłoszono sprawe do nexery no niestety prędkość nadal pozostawała max 300mb i konsultant stwierdził ze do tygodnia problem z prędkością zostanie rozwiązany. poczekałem 2 tygodnie nadal to samo z prędkościa i w między czasie otrzymałem odpowiedź na reklamację że została odrzucona z powodu tego ze wszystko jest ok według działu technicznego...
4). i teraz znowu telefon infolinia o co chodzi z odrzuconą reklamacją i mówię ze podczas składania takiej reklamacji w systemie był wpis ze prędkość przycięta przez zewnętrznego dostawcę a konsultant mówi, że nie ma takiej informacji, więc stwierdziłem ze poprosze o przyjazd technika w związku z problemem z internetem po stronie dostawcy, niestety na odzew techników czekałem dość długo ponad tydzień zadzwoniłem aby dowiedzieć sie kiedy technik przyjedzie po czym konsultant dokonał kolejnego zgłoszenia do techników. Technik przyjechał na 3 dzień oczywiście dokonał pomiarów i wyszło, że nadal internet jest przycięty na max 300mb i znów dał zlecenie wraz z screnami prędkości do nexery o zmianę prędkości, niestety mijają kolejne dni i tygodnie i prędkość nadal zostaje 300 a w umowie 600
5). ten punk można nazwać krem dela krem albo Brązowe ciastko z pomarańczą. Mianowicie dostałem smsa, że za ostatni przyjazd techników na problem związany z prędkością internetu który jest dostarczany na sieci nexera zostanę obciązony kwotą 129.00 zł. w związku z naprawą uszkodzonej sieci klienta 🙂 tylko jest jeden mały problem ja nie jestem właścicielem sieci nexera 🙂 powiem szczerze, że jakby ten technik w magiczny sposób poprawił prędkość internetu na te 600 mb to bym nawet zapłacił. a tak to zapłacę za odwiedziny i zrobienie testu prędkości internetu.. oczywiśćie nauczony paromiesiecznym doświadczeniem z rozmowami z konsultantami pomarańczowej sieci poprosiłem technika który przyjechał o sporządzenie protokołu technik ten nie miał gotowego szablonu bo oni nie mają i nie robią czegoś takiego "na infolini powiedzieli ze technicy mają protokoły i je dają" ale sporządził mi opis usterki technicznej co zrobił i jakie zgłoszenia naprawy wysłał do jakiegoś swojego centrum.
tak informacyjnie dodam na koniec na czym sprawdzane prędkości
a więc tak
modem funbox 3.0 dodatkowo ont od nexery
laptop lenovo y5070 po kablu cat 5e prekość waha sie 250 do 320 mb
konsola ps5 po kablu cat 5e wahania 170 do 280 mb
konsola xbox seriesX po kablu cat 5e 180 do 280 mb
telefon ip16 po wifi 5 300 do 320 mb
laptopy techników połączone jeden po moim kablu cat 5e a drugi na kablu technika 280 dp 330 mb
Na sam koniec gorąco proszę o pomoc co mogę dalej zrobić aby pomóc Orange zwiększyć mi prędkość internetu:) czy po prostu składać pismo do Prezesa UKE o postępowanie pozasądowe lub do sądu, są to dwie możliwości które opisało orange w odrzuconej reklamacji..
z góry dziękuje za pomoc a nawet za przeczytanie tego postu 🙂
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Cześć @slawek19900, zgłosiliśmy tę sprawę już jakiś czas temu do weryfikacji i otrzymaliśmy potwierdzenie, że usterka została usunięta, więc u Ciebie powinno już działać prawidłowo. 😊
Jeśli mimo to zauważysz dalsze problemy z usługą, skontaktuj się z naszym BOK lub zgłoś reklamację.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z prędkościa przedłuzona umowa z 300 na 600
Nie mamy Pańskiego płaszcza... Masakra. Ja bym przestał kopać się z koniem, napisał pisemną reklamację z prośbą o przywrócenie w systemie prędkości 300 i zwrot nadpłaconej kwoty.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z prędkościa przedłuzona umowa z 300 na 600
@slawek19900 Pozostaje raczej składanie reklamacji do skutku np. zgłoszenia na czacie w związku z niewywiązywaniem się przez operatora z umowy, a nie tyle wzywanie techników. Orange podpisywał umowę z pewnymi zobowiązaniami, to niech się martwi i we własnym zakresie wysyła techników a nie na Twoje żądanie.
Na pewno warto podesłać doradcy na czacie jakieś speedtesty na dowód.
Jeśli zostało już jakoś zdiagnozowane, że to na pewno wina zewnętrznego dostawcy to chyba odpada kwestia badania infrastruktury użytkownika, którą warto zrobić jak m.in. sprawdzenie przewodów odpowiedniej kategorii
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z prędkościa przedłuzona umowa z 300 na 600
@arthur Nie ma takiej kategorii przewodów, która obcięłaby prędkość do 300 Mb. Na dodatek w FB3 nie ma wbudowanego testu prędkości.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z prędkościa przedłuzona umowa z 300 na 600
robiłem już reklamację widnieje u nich, że jest ok prędkość 600mb natomiast dociera tylko 300 technicy stwierdzili, cytuje pewnie w nexerze znów nie zmienili w załączeniu odpowiedź orange na reklamacje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z prędkościa przedłuzona umowa z 300 na 600
@slawek19900 Może spróbuj reklamować prędkość zwykle dostępną https://orange.binaries.pl/bw//20155/0/39336/b47b1b9e-7d69-414b-a035-241a766c4f26.pdf
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z prędkościa przedłuzona umowa z 300 na 600
@slawek19900 Ale za to wirtualne 600mb/s płacisz więcej niż za 300? Jeśli tak to Orange powinien się martwić i trzeba dalej reklamować żeby sprawę rozwiązał. A tym bardziej że kwestia obietnicy wyżej prędkości mogła być decydująca dla podpisania przez klienta nowej, terminowej umowy
@Samotnick Jestem jednak zwolennikiem sprawdzania - w miarę możliwości - przed jakąkolwiek reklamacją czy aby moja prywatna infrastruktura czasami nie niedomaga. Wiadomo że speedtest z internetu koronnym dowodem nie będzie, ale chodziło raczej o to, żeby doradca przynajmniej widział, że klient nie wymyśla sobie problemu z sufitu
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z prędkościa przedłuzona umowa z 300 na 600
@arthur oczywiście ze więcej oczywiście nie są to jakieś duze koszta najbardziej uderza we mnie to ze pomarańczowi uparcie idą w teorie mamy 600mb na umowie w systemie wirtualne 600mb. myślę czy nie będzie tu winny funbox 3.0 z drugiej strony nikt nie gwarantuje, że wymiana fb coś pomoze.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z prędkościa przedłuzona umowa z 300 na 600
Wg mnie to już sprawa do UOKIK. Dlaczego Orange oferuje usługę 600Mbps na łączu o max przepustowości 300Mbps... To jawne wyłudzanie pieniędzy...
UOKIK ma regionalnych przedstawicieli, dostępnych w miastach wojewódzkich... Na pewno uzyskasz pomoc i ewentualnie zwrot pieniędzy za nadpłacony abonament.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z prędkościa przedłuzona umowa z 300 na 600
@slawek19900napisał(-a)myślę czy nie będzie tu winny funbox 3.0 z drugiej strony nikt nie gwarantuje, że wymiana fb coś pomoze.
Nic z tych rzeczy. Miałem FB3 z umową 600/100 i zawsze było około 615 na DL Na WiFi też można osiągnąć 500 Mb.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »