Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Problem z podłączeniem światłowodu. Nexera

ROZWIĄZANE

Poziom 27, Znawca Przestworzy
  • 2492
  • 8959
  • 45

Problem z podłączeniem światłowodu. Nexera


@Anonimnapisał(-a)

Orange wyceniło mi nowy przyłącz + cały projekt + koszty budowy + koszty dostawy usługi. Nie wiem jak Ty ale mnie na takie rzeczy nie stać, wiec napisałem, że odbiłem się od ściany. Za kwotę ok 30k PLN to się kupuje samochód, a nie Internet. 😉

 


Niestety to nie są tanie rzeczy. To i tak że chciało im się to wyceniać bo to też praca za którą ktoś musi dostać pieniądze. Zazwyczaj jest standardowe pismo że nie ma możliwości technicznych i tyle.

Anonim

Nie dotyczy

Problem z podłączeniem światłowodu. Nexera

@marder Osoba z którą prowadziłem rozmowy została przeze mnie poinformowana o aktualnym stanie zarówno instalacji jak i podjętych działaniach wobec mniejszego operatora. Uważam, że podałem wszelkie niezbędne informacje na ten temat i Orange bez problemu mogło oszacować czy to ma sens...

 

Myślę, że na tym możemy zakończyć dalszą polemikę w tej materii. Dziękuję za zainteresowanie. 


Poziom 28, Znawca Przestworzy
  • 1580
  • 5389
  • 57

Problem z podłączeniem światłowodu. Nexera

Akurat sprawdzałem sms-y na routerze LTE+ i okazało się , że Orange 31.01.2022 wysłało MMS z reklamą.

Akurat numer był także na starym MO i miał skonfigurowany własny multibox.

W skrzynce:

tekst:

W Twojej okolicy powstala nowoczesna siec swiatlowodowa. Brak oplaty za podlaczenie w domku - tak to mozliwe! Przylacz swoj dom do ultraszybkiego swiatlowodu w pakiecie Orange Love Standard i zapomnij o oplacie 20zl/mies. za domek jednorodzinny. Odwiedz nas w salonie Orange lub zadzwon pod nr 801 234 567. Szczegoly oferty na orange.pl

oraz obrazek

czekam.gif

 

Czyli Nexera już pewnie udostępnia linię. Od wakacji na słupach światłowód wisi .

 

 


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 5
  • 18
  • 1

Problem z podłączeniem światłowodu. Nexera

Witam Ponownie,

 

Zacznę od tego, że cieszę się że trafiłem na to forum. A dlaczego? to zaraz wyjaśnię.

 

Po wielu odbiciach pomiędzy konsultantami Orange i Nexery, gdzie Orange twierdziło(kilkukrotnie) że wysłali nowe zlecenie podłączenia światłowodu a Nexera nic nie widziała w swoim systemie, dopiero jeden z użytkowników tego forum zajął się moją sprawą rzetelnie. Najpierw załatwił, że faktycznie zlecenie zostało wysłane do Nexery. Nexera dość szybko wyznaczyła nowy termin podłączenia na 04.02.2022. Termin monterów Orange miałem wyznaczony na 14 luty. Znów zadzwoniłem do Orange z prośbą o przyśpieszenie montażu ( wcześniej mnie poinformowali żebym dzwonił po tym jak światłowód zostanie podłączony to montaż zostanie przyśpieszony) i usłyszałem że niestety nic się nie da z tym zrobić i termin 14.02 jest najwcześniejszy. I tu znów pomógł mi użytkownik forum(ten sam). Po naszej rozmowie termin został wyznaczony na kolejny dzień roboczy tj. 8 luty. I od wczoraj jestem szczęśliwym posiadaczem Internetu światłowodowego z telewizją internetową( 3 multirumy) i wszystko działa świetnie.

 

Jeżeli ktoś kiedyś wpadnie na ten post szukając pomocy to polecam opisać swoją sprawę na tym forum. Może też trafi na dobrą osobę, która mu pomoże tak jak mnie.

 

Trwało to długo i trudno powiedzieć kto tu zawinił. Chyba najbardziej konsultant Nexery, który po złości anulował moje zamówienie. Trochę też zawiodłem się na konsultantach i osobie zajmującej się moim zleceniem, którzy obiecywali mi szybkie rozwiązanie sprawy.

 

Osoba, która mi pomogła nie chciała rozgłosu, więc nie będę podawał nazwy tego użytkownika.