- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z migracją z 10mb/s do 80mb/s
Witam
Niedługo kończy mi się umowa i chciałbym przy tej okazji skorzystać ze zwiększenia prędkości łącza. Problem polega na tym, że nie mogę tego zrobić, ponieważ w systemie zapisana dla mojej linii jest wartość max 20mb/s, więc Pani telefonicznie informuje, że powinienem podpisać umowę na 2 lata na tą, dostępną prędkość, a później bezpłatnie oni sprawdzą czy można więcej. Z rozmów prywatnych z technikiem wiem, że na mojej linii jest szansa na więcej niż 20mb (nie będzie to oczywiście pełne 80, ale minimum 20 na penwo osiągnie), ale nikt nie przyjedzie i nie sprawdzi czy da się to zrobić, ponieważ w systemie wpisane jest max 20mb i tylko na tyle można umowę podpisać, ponieważ przy generowaniu umowy, czy to w punkcie czy przez internet obsługa może wybrać tylko kwadracik z internetem 10 lub 20mb.... Co począć? Pisze reklamacje, dzwonię, szukam, pytam, ale nie ma żadnego postępu w sprawie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z migracją z 10mb/s do 80mb/s
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z migracją z 10mb/s do 80mb/s
Warto kombinować chociażby z tego względu, że internet 80mb jest internetem do 80, ale od minimum 20, a internet do 20mb jest internetem CHYBA od 1mb, a więc w pierwszym przypadku musi być bezwzględnie 20, a wdrugim wystarczy, że będzie 1mb i oznacza to że Orange i tu i tu wywiązuje się z ummowy. Biorąc pod uwagę powyższe wydaje mi się, że jest po co kombinować.
A prędkość jaka ma być wg technika to jakieś 35-40.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z migracją z 10mb/s do 80mb/s
Noxi napisał(-a):Warto kombinować chociażby z tego względu, że internet 80mb jest internetem do 80, ale od minimum 20, a internet do 20mb jest internetem CHYBA od 1mb, a więc w pierwszym przypadku musi być bezwzględnie 20, a wdrugim wystarczy, że będzie 1mb i oznacza to że Orange i tu i tu wywiązuje się z ummowy. Biorąc pod uwagę powyższe wydaje mi się, że jest po co kombinować.
A prędkość jaka ma być wg technika to jakieś 35-40.
A ile masz do centrali?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z migracją z 10mb/s do 80mb/s
Poniżej kilometra, nie wiem jak dokładnie przebiegają linie telekomunikacyjne, ale powiedziałbym, że maksimum to 800metrów, więc niestety sporo, wiem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z migracją z 10mb/s do 80mb/s
Może nie mają na centrali wolnych kart VDSL?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z migracją z 10mb/s do 80mb/s
Być może to jest problem. Coś podobnego powiedział mi technik, ale przy próbie podpisania umowy nie ma mowy o niczym takim. Jedyna odpowiedź to coś w stylu: "Musi Pan podpisać umowę na 20mb/s na dwa lata i dopiero wtedy sprawdzimy bezpłatnie czy jest możliwość zwiększenia tej prędkości". Moje pytanie brzmi dlaczego nie mogą tego sprawdzić w pierwszej kolejności? Nie wspomnę już o tym, że na mojej ulicy znalazłem około 15 adresów pod którymi nie ma w ogóle internetu, a jest możliwość podpisania umowy na 80mb/s. W naszej małej meijscowości jest prowadzona akcja rozprowadzania sieci światłowodów, mam już takowy na podwórku, ale robi to inna firma niż Orange i wolałbym zostać przy obecnym internecie z wielu względów.
Rozmowa z konsultantką telefoniczną wygląda na typowe zwodzenie - podpisze Pan umowę, a my i tak nic nie zrobimy.... Orange na własne życzenie traci naprawdę sporo klientów przez konkurencję oferującą internet przez światłowód. Nie wiem jak trzeba do sprawy podejść, bo obecnie wygląda na sytuację bez wyjścia, gdyż na maile nie odpowiadają (mają na to długi termin), w punkcie nie da się więcej niż 20mb, telefonicznie też, a technika nie wyślą, bo żeby wysłali trzeba podpisać umowę na 80, ale się nie da.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z migracją z 10mb/s do 80mb/s
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z migracją z 10mb/s do 80mb/s
Na pewno jest poniżej 1km, ale jeżeli Orange nic z tym nie zrobi to będę zmuszony zerwać umowę. Nie jest to dla mnie korzystne, ponieważ rozejrzenie się za inną ofertą będzie wymagało dużej ilości czasu, a nie wspomnę o szukaniu oferty dla telefonów komórkowych, gdyż bez usług stacjonarnych stracę część zniżek i przestanie się tu opłacać.
Zna ktoś może sposób na "zmuszenie" Orange do zainteresowania się klientem?
No i dlaczego ta cała firma działa takimi schematami? Jak nie ma w ich systemie innej opcji niż 10 i 20 to nie można żadnej innej ani sprawdzić ani przetestować ani wybrać w żaden sposób, a bez żadnego zgłoszenia technicy nie przyjadą...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z migracją z 10mb/s do 80mb/s
Napisz pismo do Orange
- « Poprzedni
- Następny »