- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z internetem
Witam. Od kilkunastu dni mam problem z bezproblemowym korzystaniem z internetu światłowodowego na Funbox-ie 2.0. W trakcie korzystania z internetu "zawiesza się" i tracę połączenie, a na ikonce zasięgu wyświetla się wykrzyknik z komunikatem " Ograniczony dostęp do internetu "
Podobną sytuację mam podczas korzystania z TV podłączonego także przez WI-FI np podczas oglądania filmu z internetu, proszę o pomoc.
Pozdrawiam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z internetem
@Natalia97 po kablu net działa? Jeśli tak to nie ma awarii, co do wifi, to dodatek i marny w FB 2.0, można reklamować router, ale moim zdaniem niewiele to zmieni, jakiegoś informatyka warto wezwać to obada sieć, Orange niestety odpowiada tylko za światłowód, usługa wi-fi nie jest w umowie, więc zgłoszenie nawet jak przyjmą, będzie płatna usługa.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z internetem
@Natalia97, obejdzie się bez płacenia. Najpierw sprawdź w panelu 192.168.1.1, lub bezpośrednio poprzez aplikację FunBox, czy masz i jak masz skonfigurowany dostęp po WiFi. Następnie za pomocą aplikacji dostosuj optymalny dla routera kanał WiFi. Ostatnim etapem będzie wykonanie diagnostyki Internetu też tą appką i ewentualne zgłoszenie też przez nią. Oczywiście, przy potwierdzonym zrywaniu nie ponosisz kosztów.