Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Problem z Internetem


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 4
  • 4
  • 0

Problem z Internetem

Mam problem z Internetem często mi go rozłącza i pisze że nie można zdefiniować sieci przez jakiś czas potem znowu zaczyna działać i dalej rozłącza mam FunBox.

Internet jest mi potrzebny bardzo dobry Internet A przynajmniej stałe łącze żeby mi nie rozlaczylo Internetu co 2 min proszę o pomoc Internet mam z Orange

8 ODPOW. 8

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18409
  • 52636
  • 710

Problem z Internetem

@Shzu jaki jest stan kontrolek, jak rozłącza internet?

Czy tylko na jednym urządzeniu masz brak internetu, jak nastąpi rozłączenie  czy na wszystkich urządzeniach?

Zainstaluj sobie aplikację Mój FunBox i przeprowadź diagnostykę linii. Jak możesz, to daj screena z routera z parametrami linii, synchronizacja, tłumienie, błędy.

Sprawdź poprawność połączenia przewodów do routera od gniazdka abonenckiego do routera.

Czasami przywrócenie routera do ustawień fabrycznych pomaga.

Warto również zgłosić usterkę na infolinii lub na czacie. Poproś o sprawdzenie linii i zresetowanie. Może jest awaria na łączach, centrali itp.


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 4
  • 4
  • 0

Problem z Internetem

Gdzie mam się udać i zgłosić że mnie nawet rozłącza z teamspeak jak na nim jestem na komputerze i co mam w takiej wiadomosci napisać?


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 4
  • 4
  • 0

Problem z Internetem

Na każdym urządzeniu rozłącza Internet.

Przewody są dobrze podłączone 


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18409
  • 52636
  • 710

Problem z Internetem

@Shzu problemy z działaniem linii, routera zgłosisz na infolinii: 510 100 100 lub napisz na czacie:

https://www.orange.pl/view/kontakt

 

Możesz również zainstalować apkę Mój FunBox i samemu przeprowadzić diagnozę sieci, routera, linii, a następnie wysłać zgłoszenie.

 

Jakie kontrolki się świecą podczas zrywania połączenia? Kolor lub miganie  kontrolki synchronizacja linii. Daj screena z parametrami linii.


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 4
  • 4
  • 0

Problem z Internetem

Przez jakiś czas nie rozłączało mi Internetu  A teraz rozłącza skanowałem w aplikacji mój funbox I pisał I że jest wszystko dobrze 


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18409
  • 52636
  • 710

Problem z Internetem

@Shzu chyba obecnie jakaś awaria. Sprawdź za jakiś czas, jak będzie działał internet.


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2579
  • 6851
  • 189

Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 1005
  • 2453
  • 3

Problem z Internetem

zasadnicze pytanie jaka to usługa - NEO czy OŚ (Orange Światłowód), ale do tego przejdę za chwilę.

Generalnie wepnij się kablem do FunBox i sprawdź czy zrywa połączenie. Jeśli nie zrywa to wszystko jest ok. Chyba, że łączysz się przez wifi, to wtedy sorry Winnetou, ale żaden operator nie świadczy usługi po Wi-fi. Możesz się ratować dołożeniem zewnętrznego routera, repeaterem lub PLC (powerline).

Jeśli usługa to OŚ to są dwie drogi - jeśli masz usługę na włóknach Orange to próbuj się z nimi kontaktować - może coś poradzą, ale pamiętaj o tym co pisałem pod kątem wifi.

Jeśli masz usługę BSA - łącze innego operatora dzierżawione przez Orange może być problem po stronie urządzenia ONT nadającego sygnał... czasem się tak zdarza...i tak musisz zgłosić to do Orange a oni wtedy do ISP ale opisałem tylko możliwy scenariusz 🙂

generalnie zasada główna - gdzie się da - kabel! 🙂