- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z Internetem
Mam problem z Internetem często mi go rozłącza i pisze że nie można zdefiniować sieci przez jakiś czas potem znowu zaczyna działać i dalej rozłącza mam FunBox.
Internet jest mi potrzebny bardzo dobry Internet A przynajmniej stałe łącze żeby mi nie rozlaczylo Internetu co 2 min proszę o pomoc Internet mam z Orange
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z Internetem
@Shzu jaki jest stan kontrolek, jak rozłącza internet?
Czy tylko na jednym urządzeniu masz brak internetu, jak nastąpi rozłączenie czy na wszystkich urządzeniach?
Zainstaluj sobie aplikację Mój FunBox i przeprowadź diagnostykę linii. Jak możesz, to daj screena z routera z parametrami linii, synchronizacja, tłumienie, błędy.
Sprawdź poprawność połączenia przewodów do routera od gniazdka abonenckiego do routera.
Czasami przywrócenie routera do ustawień fabrycznych pomaga.
Warto również zgłosić usterkę na infolinii lub na czacie. Poproś o sprawdzenie linii i zresetowanie. Może jest awaria na łączach, centrali itp.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z Internetem
Gdzie mam się udać i zgłosić że mnie nawet rozłącza z teamspeak jak na nim jestem na komputerze i co mam w takiej wiadomosci napisać?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z Internetem
Na każdym urządzeniu rozłącza Internet.
Przewody są dobrze podłączone
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z Internetem
@Shzu problemy z działaniem linii, routera zgłosisz na infolinii: 510 100 100 lub napisz na czacie:
https://www.orange.pl/view/kontakt
Możesz również zainstalować apkę Mój FunBox i samemu przeprowadzić diagnozę sieci, routera, linii, a następnie wysłać zgłoszenie.
Jakie kontrolki się świecą podczas zrywania połączenia? Kolor lub miganie kontrolki synchronizacja linii. Daj screena z parametrami linii.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z Internetem
Przez jakiś czas nie rozłączało mi Internetu A teraz rozłącza skanowałem w aplikacji mój funbox I pisał I że jest wszystko dobrze
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z Internetem
@Shzu chyba obecnie jakaś awaria. Sprawdź za jakiś czas, jak będzie działał internet.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z Internetem
Poczekaj bo moze masz to samo😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z Internetem
zasadnicze pytanie jaka to usługa - NEO czy OŚ (Orange Światłowód), ale do tego przejdę za chwilę.
Generalnie wepnij się kablem do FunBox i sprawdź czy zrywa połączenie. Jeśli nie zrywa to wszystko jest ok. Chyba, że łączysz się przez wifi, to wtedy sorry Winnetou, ale żaden operator nie świadczy usługi po Wi-fi. Możesz się ratować dołożeniem zewnętrznego routera, repeaterem lub PLC (powerline).
Jeśli usługa to OŚ to są dwie drogi - jeśli masz usługę na włóknach Orange to próbuj się z nimi kontaktować - może coś poradzą, ale pamiętaj o tym co pisałem pod kątem wifi.
Jeśli masz usługę BSA - łącze innego operatora dzierżawione przez Orange może być problem po stronie urządzenia ONT nadającego sygnał... czasem się tak zdarza...i tak musisz zgłosić to do Orange a oni wtedy do ISP ale opisałem tylko możliwy scenariusz 🙂
generalnie zasada główna - gdzie się da - kabel! 🙂