- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem co 22 godziny
Neostrada 80Mbit VDSL, Funbox 2.0 (firmware jest aktualne).
Wyczytałem że co 22 godziny połączenie jest restartowane. Problem polega na tym że u mnie co 22 godziny restart nie następuje tylko blokowane są wszystkie pakiety (wychodzące i przychodzące). Ręczny restart połączenia z panelu routera też nic nie daje (połączenie jest, pakiety nie lecą). Pomaga dopiero restart całego urządzenia.
Napisałem sobie skrypt restartujący funboxa wywoływany cronem ale nie powinienem musieć tego robić.
Macie jakieś rozwiązanie czy tylko infolinia i zamówienie technika?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem co 22 godziny
paw3l napisał(-a):Neostrada 80Mbit VDSL, Funbox 2.0 (firmware jest aktualne).
Wyczytałem że co 22 godziny połączenie jest restartowane. Problem polega na tym że u mnie co 22 godziny restart nie następuje tylko blokowane są wszystkie pakiety (wychodzące i przychodzące). Ręczny restart połączenia z panelu routera też nic nie daje (połączenie jest, pakiety nie lecą). Pomaga dopiero restart całego urządzenia.
Napisałem sobie skrypt restartujący funboxa wywoływany cronem ale nie powinienem musieć tego robić.
Macie jakieś rozwiązanie czy tylko infolinia i zamówienie technika?
@paw3l Jak masz w loginie do Neostrady xxxxxxxxx@neostrada.pl/ipv6 czy bez ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem co 22 godziny
@Anonimbez żadnego sufixa, używam ipv4. Prefix bez_ochrony-.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem co 22 godziny
@paw3l Tak ma być albo zamów technika to dostanie 39 zł do faktury.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem co 22 godziny
@Anonimszczerze wątpię aby każdy użytkownik funboxa musiał restartować cyklicznie cały router. Automatyczny reconnect co 22h byłby akceptowalny ale nie konieczność ingerencji użytkownika i restartowania urządzenia.
No cóż, pogadam z technikiem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem co 22 godziny
@paw3l Zadzwoń na infolinie tez ci powiedzą, kiedy odnawia się sesja, a kiedy robisz sam restarty.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem co 22 godziny
Technik był, widział problem, nie znalazł rozwiązania
Jak zwykle wszystko na mojej głowie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem co 22 godziny
Próbowałem tego wczoraj. Zobaczymy co to da po upływie 22h.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem co 22 godziny
Minęły 22 godziny i reconnect zrobił sie prawidłowo (automatycznie). Nie był wymagany restart urządzenia. Jeśli stan się utrzyma przez najbliższe dni można będzie obwieścić sukces.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »