Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Prezent za przedłużenie umowy

ROZWIĄZANE

Poziom 4, Obserwator Przestworzy
  • 1
  • 0
  • 0

Prezent za przedłużenie umowy

Dzień Dobry,

Mam dwa pytania: Przedłużałam umowę z Neostradą pakiet Funbox, za przedłużenie umowy miałam otrzymać prezent, jednakże nie miał go kurier wraz z umową- bo podobno przychodzą one osobną paczką. Minęły 3 tygodnie. Nadal głucho... czy ktoś wie jaki jest okres oczekiwania?

Drugie pytanie - jak można się skontaktować z orange (prócz telefonowania do nich co kosztuje krocie) - jakieś czaty, maile, Facebook etc. Wszytkie banki i inne sieci maja kontakt z klientami poprzez internet, tylko Orange jest zacofane i nigdy nie można  o nic spytać.

 

Pozdrawiam, Marzena

2 ZAAKCEPTOWANYCH ROZWIĄZAŃ ()

Rozwiązanie:

Poziom 22, Odkrywca Przestworzy
  • 227
  • 139
  • 15

Prezent za przedłużenie umowy

Jeśli przedłużyłeś umowę to ów prezent powinien dojść do 1 miesiąca ale jeśli masz jakieś wątpliwości możesz porozmawiać o tym za darmo na czacie logując się w Mój Orange przez internet. Porozmawiać z BOK też możesz za darmo pobierając aplikację Mój Orange i logując się do niej.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

Anonim

Nie dotyczy

Prezent za przedłużenie umowy

Kontakt przez aplikację Mój Orange, lub emaila do BOK-u. Tuatj masz wymienione wszystkie drogi kontaktu w zależności od Twojego problemu, pozdrawiam. 
http://www.orange.pl/esupport_b2c_contact_client.phtml#oferta-stacjonarna

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

2 ODPOW. 2

Poziom 22, Odkrywca Przestworzy
  • 227
  • 139
  • 15

Prezent za przedłużenie umowy

Jeśli przedłużyłeś umowę to ów prezent powinien dojść do 1 miesiąca ale jeśli masz jakieś wątpliwości możesz porozmawiać o tym za darmo na czacie logując się w Mój Orange przez internet. Porozmawiać z BOK też możesz za darmo pobierając aplikację Mój Orange i logując się do niej.
Anonim

Nie dotyczy

Prezent za przedłużenie umowy

Kontakt przez aplikację Mój Orange, lub emaila do BOK-u. Tuatj masz wymienione wszystkie drogi kontaktu w zależności od Twojego problemu, pozdrawiam. 
http://www.orange.pl/esupport_b2c_contact_client.phtml#oferta-stacjonarna