- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dzień Dobry,
Mam dwa pytania: Przedłużałam umowę z Neostradą pakiet Funbox, za przedłużenie umowy miałam otrzymać prezent, jednakże nie miał go kurier wraz z umową- bo podobno przychodzą one osobną paczką. Minęły 3 tygodnie. Nadal głucho... czy ktoś wie jaki jest okres oczekiwania?
Drugie pytanie - jak można się skontaktować z orange (prócz telefonowania do nich co kosztuje krocie) - jakieś czaty, maile, Facebook etc. Wszytkie banki i inne sieci maja kontakt z klientami poprzez internet, tylko Orange jest zacofane i nigdy nie można o nic spytać.
Pozdrawiam, Marzena
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kontakt przez aplikację Mój Orange, lub emaila do BOK-u. Tuatj masz wymienione wszystkie drogi kontaktu w zależności od Twojego problemu, pozdrawiam.
http://www.orange.pl/esupport_b2c_contact_client.phtml#oferta-stacjonarna
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kontakt przez aplikację Mój Orange, lub emaila do BOK-u. Tuatj masz wymienione wszystkie drogi kontaktu w zależności od Twojego problemu, pozdrawiam.
http://www.orange.pl/esupport_b2c_contact_client.phtml#oferta-stacjonarna