- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Od kilku dni zauważyłem spadek prędkości internetu na łączu. Speedtest zarówno ten .net jak i orange pokazują prędkość w okolicach 6 mb/s kiedy kilka dni temu prędkość wynosiła około 17 mb/s. Mam pakiet 'do 20 mb/s'. Strony ładują się wolno, filmy na yt w rozdzielczości 480p potrafią się zaciąć a o streamach 720p mogę zapomnieć. Co może być tego przyczyną ?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Tomi858Wygląda prawie Ok linia wiec z loginu wykasuj /ipv6 xxxxxxxxxx@neostrada.pl i zapisz
Edit A jaki masz system Windows ? Coś długo odpowiadasz?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Prędkość neostrady
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Prędkość neostrady
@Anonim
Byłem zmuszony zrestartować router gdyż miałem 'wieczne ładowanie' zakładki 'wsparcie'
Tak, mam w /ipv6 w loginie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Tomi858Wygląda prawie Ok linia wiec z loginu wykasuj /ipv6 xxxxxxxxxx@neostrada.pl i zapisz
Edit A jaki masz system Windows ? Coś długo odpowiadasz?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Prędkość neostrady
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Prędkość neostrady
Ehhh...mobilna i szybkie przewijanie "mea culpa" 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Prędkość neostrady
@Tomi858Jeszcze wykonaj to na systemie.
W polu wyszukiwania na pasku zadań wpisz ciąg Wiersz polecenia, naciśnij i przytrzymaj (lub kliknij prawym przyciskiem myszy) pozycję Wiersz polecenia, a następnie wybierz polecenie Uruchom jako administrator > Tak.
W wierszu polecenia uruchom następujące polecenia we wskazanej kolejności, a następnie sprawdź, czy problem z połączeniem został rozwiązany:
Wpisz ciąg netsh winsock reset i naciśnij klawisz Enter.
Wpisz ciąg netsh int ip reset i naciśnij klawisz Enter.
Wpisz ciąg ipconfig /release i naciśnij klawisz Enter.
Wpisz ciąg ipconfig /renew i naciśnij klawisz Enter.
Wpisz ciąg ipconfig /flushdns i naciśnij klawisz Enter
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Prędkość neostrady
@Anonimniby pomogło już przy usunięciu /ipv6, speedtesty pokazują 16-18 mb/s, czasami tylko coś zetnie np stream w 720p.
System win10, ciekawa też sprawa bo na tel wcześniej speedtest pokazywał 16-18 mb/s, czyli tak jak teraz PC podłączony kablem. Uprzedzam, że przez założeniem tematu skanowałem kompa czy nie mam jakiegoś 'świństwa' ale było czysto 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Prędkość neostrady
@Tomi858Jak chcesz mogę sprawdzić przez zdalne połącznie https://www.dobreprogramy.pl/TeamViewer,Program,Windows,13319.html
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »