Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Podłączenie światłowodu przez Orange


Poziom 10, Poszukiwacz
  • 4
  • 21
  • 0

Podłączenie światłowodu przez Orange

Obecnie ta forma jest jedyna formą opublikowania negatywnej opinii na stronach Orange. Sposób traktowania długoletnich klientów pozostawia wiele do życzenia a właściwie można powiedzieć że jest nieakceptowalny. Światłowód położono w Sierpniu 2021, w Listopadzie opiekun inwestycji zbierał zapotrzebowania na podłączenie w Mikołaja. No niestety Mikołaj od Orange nie przybył w tym raku(zresztą jak co roku). Umówiono się ze mną na  montaż 10 stycznia w godzinach 08-12. Miła pani zadzwoniła zapytała się o wszystkie dane jej potrzebne do podłączenia i potwierdziła montaż. Niestety w wyznaczonym terminie panowie monterzy nie zjawili się u mnie tylko u sąsiada. Po ponad godzinie otrzymałem telefon że podłączenia w dniu dzisiejszym nie będzie ze względu na warunki atmosferyczne.  Czyli sąsiad oddalony o 50 m miał inne. Na moje pytanie o tą sprawę Pani się rozłączyła. Po pewnym czasie zadzwonił Pan i zaczął z przytupem że podobno mam jakieś uwagi, po wyłuszczeniu moich racji zaczął ze nie chciałby być w skórze monterów jak montują w takich warunkach. Nie będę wszystkich zanudzał szczegółami historii. Podłączenie zostało przesunięte na nieznany termin (nie posiadam potwierdzenia), nieoficjalnie na 18/01. Na koniec zapewne pytania retoryczne do Orange, nie spodziewam się odpowiedzi.

- Czy jest to standardowa procedura traktowania długoletnich klientów?

- Czy brak szacunku dla klienta i powiadamianie z ponad godzinnym opóźnieniem o zaniechaniu podłączenia to normalna procedura? Klient musi sobie ustalić wolne w pracy w poprzedzającego tygodnia montaż jeżeli ma odbyć się on w poniedziałek rano.

 

Nie spodziewam się reakcji od Orange, patrzą z pozycji siły. Jednak na pewno nie będę polecał tej firmy innym.

9 ODPOW. 9

Poziom 36, Guru *
  • 4745
  • 15223
  • 193

Podłączenie światłowodu przez Orange

@Krzysztof55  niestety nie jesteś pierwszą osobą tak potraktowaną, na forum jest już trochę podobnych wpisów/opinii. Przykro że klienci są tak traktowani, ale wiesz że to forum samopomocowe i w przeważającej większości użytkowników jesteśmy klientami takimi jak Ty, więc poza dobrym słowem i jakąś tam pomocą wynikającą z naszej wiedzy nie wiele możemy, szczególnie w takim przypadku jak Twój. Czego mogę życzyć Ci? może silnych nerwów, cierpliwości i wykonania instalacji u Ciebie w najszybszym terminie już bez przeszkód i odwołania wizyty techników.


Poziom 37, Guru **
  • 7705
  • 23889
  • 327

Podłączenie światłowodu przez Orange

@Krzysztof55 Takie rzeczy sie zdarzają nie tylko w Orange. Zakładałem FTTH u innego operatora i miałem podobnie, choć wielkość firm i ilość klientów na m2 są absolutnie nieporównywalne, to termin również przekładano. tylko ze względu na to, że jestem "znającym się", to mi nie wmówiono, że temperatura, czy opady atmosferyczne...Od razu zapytałem o OPP (punkt dostępowy) i zaproponowałem, że część instalacji wykonam sam. Konsultant zmienił wariant odpowiedzi na to, że maja problem z doposażeniem OPP i spawaczami 🙂

Przypuszczam, że odpowiedź od Orange też mogła mijać się z prawdą, bo jak brzmi "jesteśmy nieprzygotowani, bo np urządzenia mają opóźnienia w dostawie", a jak, że to są okoliczności od nas niezależne (pogoda, mróz na Syberii itp)

Przykro jednak, że informacja nie jest wysyłana o czasie, czyli wtedy, kiedy jeszcze możemy zmienić plany, a po upływie terminu wizyty...Zawsze możesz opisać sprawę i informacyjnie wysłać do Operatora, ale efekt będzie tylko w postaci przeprosin za zaistniałą sytuację (bo cóż można napisać jak się zawaliło?). jedno pociesza, że to nie jest normą przy instalacjach, które przecież odbywają się na skale masową


Poziom 10, Poszukiwacz
  • 4
  • 21
  • 0

Podłączenie światłowodu przez Orange

Dziękuję za dobre słowo. Jak Napisałem jest to jedyny sposób wyrażenia swojej opinii na forum Orange, mam nadzieję że operator to czyta i może zastanowi się na przyszłość. U siebie w firmie też jest wewnętrzne forum i czasami daje bossom temat do zastanowienia. Nie spodziewam się rozwiązania  ponieważ już nie pierwszy raz mam spięcie z operatorem o jakość usług.


Poziom 10, Poszukiwacz
  • 4
  • 21
  • 0

Podłączenie światłowodu przez Orange

Dzięki za dobre słowo. Jednak tak jak napisałeś szkoda że nie bierze się pod uwagę klienta i jego spraw, a załatwia się tylko własne interesy.


Poziom 37, Guru **
  • 7705
  • 23889
  • 327

Podłączenie światłowodu przez Orange

@Krzysztof55 Informuj o dalszym ciągu sprawy. Warto wcześniej się upewnić czy monterzy przyjdą. Przed wizytą powinien nastąpić kontakt z ich strony potwierdzający aktualny stan rzeczy. jeśli tego nie będzie od razu dzwoń i pytaj o zachowanie terminu. Czasem takie zlecenia są przekładane z powodu dużego zakresu prac do wykonania (nieprzewidziane okoliczności w terenie, brak dostępu do pomieszczeń, umówienie właścicieli sąsiedniej posesji ze słupem itp). Nie zwalnia to jednak od obowiązku rzetelnej informacji do klienta


Poziom 10, Poszukiwacz
  • 4
  • 21
  • 0

Podłączenie światłowodu przez Orange

Zdaję sobie sprawę, już raz umawiali. Niestety nie dotrzymali terminu, jak na razie nie podeszli drugi raz. Jak wspomniałem termin 18/01 jest nieoficjalny (informacja pochodzi od opiekuna inwestycji z którym rozmawiałem). Poczekam na potwierdzenie, jestem świadomy że może to być tez w następna zimę, bo czego innego można się spodziewać przy takim podejściu do sprawy.


Poziom 23, Pasjonat
  • 1555
  • 3988
  • 19

Podłączenie światłowodu przez Orange

@Krzysztof55 Współczuję Ci. Taka rzecz nie powinna mieć miejsca. Jeśli coś wynikło to powinieneś zostać wcześniej poinformowanych, że do instalacji nie dojdzie. Za to są kary finansowe dla firmy podwykonawczej. Nie wiem gdzie mieszkasz, ale dziwię się że tak lajtowo podchodzą tam do pracy.    


Poziom 13, Recenzent
  • 4
  • 12
  • 0

Podłączenie światłowodu przez Orange

Firmy podwykonawcze Orange chodzi mi o techników daje wiele do życzenia. Panowie zawsze  znajdą wymówkę żeby nie podłączyć usługi tak jest w moim przypadku. Technicy mają teraz za krótką drabinę na wykonanie usługi.😂


Poziom 36, Guru *
  • 4745
  • 15223
  • 193

Podłączenie światłowodu przez Orange


@mrar2014napisał(-a)

Technicy mają teraz za krótką drabinę na wykonanie usługi.😂


Niech wezwą Straż Pożarną na pomoc 😁😉