- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Parametry linii - Neostrada 10Mbit
Posiadam usługe Neostrada do 10Mbit o następujących paramentrach łącza:
Line Status:Connected
DSL Modulation Type:ADSL_2plus
Annex Type:Annex A
Upstream 1170 | Downstream 12447 |
Current Rate (Kbps) 23327 | Max Rate (Kbps) 24832 |
SNR Margin (dB) 5.7 | 23.6 |
Line Attenuation (dB) 2.3 | 4.6 |
Errors(Pkts) 0 | 729 |
Moje pytanie brzmi: Czym jest spowodowane "sypanie" błędami, które odbywa się zarówno po stronie upload'u jak i download'u.
Obecnie wykorzystuję tryb połączenia PPPoA. Na PPPoE ilość błedów downstream sięga grubo ponad 12k.
Uszkodzenie linii, pomiędzy mieszkaniem a najbliższą skrzynką czy wina awarii na cenrtali?
Router na którym działam to TP-LINK W9980 podłaczony bezpośrednio do gniazdka tel.
Podłaczenie poprzez splitter nie rozwiazuje problemu.
Ewentualnie gdzie szukać przyczyny awarii?
Czy u Was też występuje przycinanie prędkości pobierania do 1Mbit w weekendy dla usługi Neostrada do 10Mbit??, To strasznie denerwujące..można coś z tym fantem zrobić..gdzieś zgłosić..jakoś wymusić zaprzestanie uprawiania takiej polityki przez Orange??
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Parametry linii - Neostrada 10Mbit
SoulRoe napisał(-a):Posiadam usługe Neostrada do 10Mbit o następujących paramentrach łącza:
Line Status:Connected
DSL Modulation Type:ADSL_2plus
Annex Type:Annex A
Upstream 1170 Downstream 12447 Current Rate (Kbps) 23327 Max Rate (Kbps) 24832 SNR Margin (dB) 5.7 23.6 Line Attenuation (dB) 2.3 4.6 Errors(Pkts) 0 729
Moje pytanie brzmi: Czym jest spowodowane "sypanie" błędami, które odbywa się zarówno po stronie upload'u jak i download'u.
Obecnie wykorzystuję tryb połączenia PPPoA. Na PPPoE ilość błedów downstream sięga grubo ponad 12k.
Uszkodzenie linii, pomiędzy mieszkaniem a najbliższą skrzynką czy wina awarii na cenrtali?
Router na którym działam to TP-LINK W9980 podłaczony bezpośrednio do gniazdka tel.
Podłaczenie poprzez splitter nie rozwiazuje problemu.
Ewentualnie gdzie szukać przyczyny awarii?
Czy u Was też występuje przycinanie prędkości pobierania do 1Mbit w weekendy dla usługi Neostrada do 10Mbit??, To strasznie denerwujące..można coś z tym fantem zrobić..gdzieś zgłosić..jakoś wymusić zaprzestanie uprawiania takiej polityki przez Orange??
SoulRoe napisał(-a):Posiadam usługe Neostrada do 10Mbit o następujących paramentrach łącza:
Line Status:Connected
DSL Modulation Type:ADSL_2plus
Annex Type:Annex A
Upstream 1170 Downstream 12447 Current Rate (Kbps) 23327 Max Rate (Kbps) 24832 SNR Margin (dB) 5.7 23.6 Line Attenuation (dB) 2.3 4.6 Errors(Pkts) 0 729
Moje pytanie brzmi: Czym jest spowodowane "sypanie" błędami, które odbywa się zarówno po stronie upload'u jak i download'u.
Obecnie wykorzystuję tryb połączenia PPPoA. Na PPPoE ilość błedów downstream sięga grubo ponad 12k.
Uszkodzenie linii, pomiędzy mieszkaniem a najbliższą skrzynką czy wina awarii na cenrtali?
Router na którym działam to TP-LINK W9980 podłaczony bezpośrednio do gniazdka tel.
Podłaczenie poprzez splitter nie rozwiazuje problemu.
Ewentualnie gdzie szukać przyczyny awarii?
Czy u Was też występuje przycinanie prędkości pobierania do 1Mbit w weekendy dla usługi Neostrada do 10Mbit??, To strasznie denerwujące..można coś z tym fantem zrobić..gdzieś zgłosić..jakoś wymusić zaprzestanie uprawiania takiej polityki przez Orange??
@SoulRoe Masz problem to telefon do BOK 510 100 100
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Parametry linii - Neostrada 10Mbit
Jak na wychodzących są błędy no to warto przejrzeć linię, router do gniazdka bez splitera jest on zbędny, jeśli jest sam router. Normalnie to spadków nie powinno być.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Parametry linii - Neostrada 10Mbit
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Parametry linii - Neostrada 10Mbit
Piotrekk85 napisał(-a):
Od kiedy spliter adsl jest zbędny?
@Piotrekk85 Jak nie posiadamy telefonu stacjonarny PSTN.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Parametry linii - Neostrada 10Mbit
Do BOK już mnie się nie chce dzwonić, bo szkoda nerwów 😉 Walcze już z tym problemem od kilku lat...bezskutecznie. Jedyne co wywalczyłem to obniżki na abonamencie..a predkości jak nie było tak nie mam nadal. Bardziej mnie interesuje, gdzie dokładnie leży problem, czy w linii pomiędzy mieszkaniem a rozdzielnią, czy na trasie centrala budynek, a może na samej centrali. Technicy przyjeżdzają, pogrzebią, 2 dni działa i znowu ta sama lipa...sypie błedami. Do tego jeszcze to notoryczne przycinanie łącza w weekend do 1Mbit download i 0,65Kbit upload...dopiero po godzinie 23 prędkość wraca do "normy" i dochodzi do 9Mbit.
Splitter mam odłaczony. Która prędkośc jest lepsza...wydajniejsza PPPoA czy PPPoE...czy nie ma znaczenia obecnie?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Parametry linii - Neostrada 10Mbit
A czy jest jakaś różnica w praktyce pomiędzy PPPoA a PPPoE? teoretycznie to jest. Jak są spadki tylko na transferze, ani przyznają bonifikatę na abonament to znaczy, że się przyznają do nieprawidłowego działania usługi. A co do błędów linia jest króciutka normalnie to zakłócenia na takiej krótkiej linii powinny pojawiać się jak jest burza, a tak to powinny być sporadyczne, może karta być uszkodzona, może coś zakłócać linie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Parametry linii - Neostrada 10Mbit
jaryn napisał(-a):A czy jest jakaś różnica w praktyce pomiędzy PPPoA a PPPoE? teoretycznie to jest. Jak są spadki tylko na transferze, ani przyznają bonifikatę na abonament to znaczy, że się przyznają do nieprawidłowego działania usługi. A co do błędów linia jest króciutka normalnie to zakłócenia na takiej krótkiej linii powinny pojawiać się jak jest burza, a tak to powinny być sporadyczne, może karta być uszkodzona, może coś zakłócać linie.
No właśnie...linia jest krótka a błedami sypie jak szalona...;/ Do szafy w naszej miejscowości mam w linii prostej jakies 60-100m dlatego nie rozumiem skąd takie problemy, przeciez to powinno śmigać aż miło..a jest tragedia. Jakoś mogę wymusić kontrole i sprawdzenie, czy uszkodzena jest karta? Ewentualnie czy Orange w ramach swoich usług ma obowiązek wymiany okablowania idącego od mieszkania do tej skrzynki na budynku? Jedyne co robią to test pomiarów przez swoje maszynki, po czym jadą "na szafę" i za każdym razem jest informacja, że zamienili jakieś tam pary, bo poprzednicy zle podłaczyli, po czym działa to 2 dni i znowu jest to samo...żyjemy w XXI w. podobno..ludzie. Płacimy 70pln/m-c za teoretyczne 10Mbit gdzie ludzie za takie pieniądze mają już podłaczony światłowód lub przynajmniej vdsl2..śmiech na sali. Rozumiem, że są to zagrywki czysto monopolistyczne ze strony operatora, bo nie ma u nas innej alternatywy niż Orange na stałe łącze. Nie wiem czy już pisać do UKE i UOKiK...bo brak sił...pytanie tylko czy to cokolwiek zmieni?
Mnie nie zależy na ich obniżkach za abonament tylko na sprawnym działaniu usługi z której korzystam.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Parametry linii - Neostrada 10Mbit
Praca techników to oddzielny rozdział z własnego doświadczenia wiem co można się po nich spodziewać i jak podchodzą do tego co robią. Praktycznie to bym radził dać rozmowniejszemu technikowi do ręki wiadomo co i może coś się załatwi. Pisanie reklamacji, jak przypuszczam to nic nie daje i nie da. Stawiają na to, że klient przyzwyczai się do tego co ma i tyle. Taka firma, takie czasy. Mnie też się wysypał znajomy technik, a potrzebowałem, aby zrobili drobną poprawkę w konfiguracji łącza. Normalną drogą nie doprosiłem się można powiedzieć podnieśli bardzo ciśnienie w jaki sposób zlali w moim przypadku tą sprawę, aż mnie korciło, żeby z nimi zerwać umowę tylko to jest nie ekonomiczne. W moim rejonie radiówka jest droższa i gorsza od tego co mam z Orange. Światłowód Orange to bloki opędzają tak, żeby konkurencja ich nie wyprzedziła. Jeszcze mobilny jest na znośnim poziomie, ale to jest mobilny może być różnie. Bym zapomniał mogę sobie światłowód dociągnąć i mieć symetryczny interek tylko koszty bardzo zniechęcają.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Parametry linii - Neostrada 10Mbit
Czy ten parametr dla Max rate (Kbps) Upstream nie powinien być stały i mniejszy? np. 1450 Kbps skoro mam usługę Neostrada do 20 Mbit zamiast pokazywać mi prawie 24Mbit uploadu jako możliwość na linii? Dodam, że zaraz po restarcie modemu pokazuje przez chwilę ten Max w granicach 1500 Kbps...po czym po odświeżeniu się strony ze statystykami wskakuje na 23300 Kbps...przecież to nie jest synchro DSL jak w POLPACK (T) tylko ADSL2+...o co tutaj chodzi?
Dodam, że możliwości techniczne pozwalają na maksymalną prędkość do 20Mbit, a tutaj wygląda na to, że mogę mieć 20Mbit uploadu 🙂
Możliwe, że mają to źle skonfigurowane tam w Orange, czy router coś kasztani?
Na poprzednim routerze ASUS DSL-N12U było to samo...możliwe, że to powoduje/wpływa na spadki prędkości połączenia?
Device Information
Firmware Version:0.6.0 1.13 v0021.0 Build 160125 Rel.52064n
Hardware Version:TD-W9980 v1 00000001
System Up Time:1 day(s) 01:06:45
DSL
Line Status:Connected
DSL Modulation Type:ADSL_2plus
Annex Type:Annex A
Current Rate (Kbps) Upstream 1155 Downstream 23997
Max Rate (Kbps) 23350 23988
SNR Margin (dB) 6 8
Line Attenuation (dB) 2.2 4.4
Errors(Pkts) 0 164