- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
O co chodzi z internetem?
4 lata miałam funpaca tv Internet i telefon internetowy w 8 ego grudnia 2017przeszłam na Orange love dobralam telefon komórkowy i zaczęły się moje problemy 12 tego grudnia przestał działać intrenet i do tej pory nie mam Internetu , telefonu ani telewizji regularnie zgłaszam problem na infolinię i nic . 22 grudnia przyjechał do mnie pracownik techniczny i stwierdził że nie będę miała Internetu bo nie spełniam warunków technicznych nawet nie zajrzał do livboxa on nie będzie odpowiadał na zlecenia i wnioskuje o zabranie mi dotychczasowych usług bo w sprzedaży są głupki i nic nie wiedzą i pojechał. Do dziś się nikt nie odzywa . Wczoraj złożyłam reklamację i cisza . W domu jesteśmy bez Internetu i tv . Ja pracuje zdalnie, ale to nikogo nie interesuje . Co mogę zrobić by rozwiązać ten pat? Za odpowiedź z góry dziękuję.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
O co chodzi z internetem?
Czy przy przejściu na love zwiększona została prędkość czy pozostała ta sama co na poprzedniej umowie ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
O co chodzi z internetem?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
O co chodzi z internetem?
Jestś pewna sprawdź w umowach, Dołozenie kmórkowego numeru do love nie powoduje żadnej ingerencji od strony technicznej, tylko w systemach bilingowych o ile nie było zwiększenia prędkości dla neostrady. Zadzwoń do BOK niech zobczą co odpisał technik po wizycie, jeśli zwiększono prędkość zażądaj przywrócenia prędkości poprzedniej. Tylko połącz się z konsultantem a nie zgłoszenie przez IVR.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
O co chodzi z internetem?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
O co chodzi z internetem?
Wspomniałaś w poście, że pracujesz zdalnie. Może warto spróbować wziąć internet na firmę. Cenowo różnicy może nie być, ale pod kątem technicznym może się uda coś więcej dokonać.
Jak złożyłaś reklamację, to poczekaj na jej rozpatrzenie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
O co chodzi z internetem?
A na co są pobierane pieniądze za utrzymanie łącza ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
O co chodzi z internetem?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
O co chodzi z internetem?
Ala66 napisał(-a):
Sprawdzałam nie zwiększono prędkości a technik złożył wniosek o zmniejszenie prędkości z 80 do 20 i zabranie telewizji bo jest za daleko od skrzynki rozdzielczej a mi powiedzial jeśli mam firmę to się zrobi a jak prywatnie to nic z tego . Nawet prosiłam o zmianę technika ale w tedy nikt sie nie odezwał . Nie jestem na jakiejś dalekiej prowincji ale pod samym Wrocławiem.
@Ala66, mi tu pachnie przewałką...tylko kto za tym stoi? Jesteś pewna na 100%, że nie zwiększyli Ci prędkości i teraz masz problemy? Technik raczej coś wiedział, skoro taki układ zaproponował. Ja też miałem w umowie większą prędkość i z powodu zrywania, od ręki przy mnie coś tam powklepywał. Ja się zgodziłem i dostałem na tę zmianę pismo. Napisz do Rzecznika Klientów i opisz szczegółowo swój problem.
- « Poprzedni
- Następny »