- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
28-12-2017
16:06
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
28-12-2017
16:06
Nie działa neostrada livebox
Hmm, chyba musisz napisać reklamację i Ci łaskawie dadzą możliwość odstąpienia od umowy. Ja nie mam usług stacjonarnych od 13.11 :P. I się nie kwapią do naprawy. Na moją reklamację (o termin naprawy, kontakt z osobą zajmującą się sprawą, itp) odpisali, że naprawa jest trudnonausuwalna i że dają mi możliwość odstąpienia od umowy. Tutaj link do mojego tematu masz tam też co mi odpowiedzieli na reklamację: https://nasz.orange.pl/t5/%C5%9Awiat%C5%82ow%C3%B3d-i-Neostrada/Brak-us%C5%82ug-stacjonarnych-Dziwna...
28-12-2017
16:14
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
28-12-2017
16:14
Nie działa neostrada livebox
Jeśli chodzi o pytanie dotyczące po jakim czasie jest możliwość rozwiązania umowy, zależy to kiedy był zawarty ostatni aneks/podpisana umowa. Jeśli to było 7 lat i wstecz, należałoby sprawdzić regulamin i/lub umowę, czy jest tak odpowiedni zapis. Od około 7 lat już takich zapisów nie ma. Za brak usunięcia usterki w ciągu 36 godzin od zgłoszenia przysługuje odszkodowanie zgodnie z regulaminem i/lub umową.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »