- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Neostrada-problem z siecią
Witam, czy jest jakiś problem z siecią ? Mam Neostradę, strona otwiera mi się jakieś 1-2min., wszystko chodzi mega powoli, otworzenie filmiku trwa wieczność. sprawdzałam na speedtest.pl/
Download: nie pokazuje danych, upload tak samo. Umowę mam na Neostradę o prędkości: do 10 Mb.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Neostrada-problem z siecią
@GosiaczekGda kontrolki w routerze wszystkie świecą się na zielono?
Proponuję uruchomić router ponownie i sprawdzić jak będzie działało.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Neostrada-problem z siecią
tak wszystkie świecą, od sieci miga na zielono. Router już kilkanaście razy resetowałam. Takie mam osiągi 😞 😞
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Neostrada-problem z siecią
@GosiaczekGda sprawdzane było na innych urządzeniach podłączonych do routera?
Jeżeli na innych urządzeniach też tak wolno działa, to należy tą sprawę zgłosić na infolinii: 510 100 100 lub napisać na czacie.
Jak masz FunBox-a, to możesz jeszcze zainstalować mapkę Mój FunBox i sprawdzić, czy nie występują awarie.
Link do pomiaru wyświetla pustą stronę.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Neostrada-problem z siecią
Tak było sprawdzane na innych urządzeniach, router mam Tenda-posiadam Neostradę jeszcze za czasów TP...
Problem zgłoszony do działu technicznego- została odświeżona linia na centralii, moje osiągi są jeszcze niższe.... 0,01; 0,44 download 0,23; 0,21 upload.... dzieki, walczę z działem technicznym dalej...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Neostrada-problem z siecią
@GosiaczekGda czyli ewidentnie problem po stronie centrali lub linii. Dział techniczny powinien zająć się więc Twoją sprawą ewentualnie wysłać technika i usunąć usterkę.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Neostrada-problem z siecią
@ketrasaArtur zgłoszone technikowi, w ciągu 36h powinni się zająć problemem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Neostrada-problem z siecią
@GosiaczekGda W przyszłości aby zdiagnozować swoje łącze wystarczy wejść w router 192.168.1.1 login/hasło domyślnie admin/admin lub 8 znaków klucza WPA w Funboxie/Liveboxie.
Wystarczy przejść do Wsparcie ->Informacje systemowe -> zakładka DSL i na dole będzie prędkość synchronizacji. Jeżeli odbiega mocno to prawdopodobnie problem z linią 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Neostrada-problem z siecią
@ketrasaArtur w piątek był Pan serwisant, powymieniał w puszkach jakieś kabelki, złączki, czy coś tam... nie powiedział co dokładnie, ale efekt zadowalający 🙂 i oby tak zostało 🙂 🙂 🙂 teraz jakiś czas poczekam czy jakość zostanie i przedłużam umowę, skończyła się 25.05.2020....
Ps. wielki "+" za szybką podjętą naprawę, zgłoszone w czwartek po 20, a przed 14 w piątek już podjęta próba usunięcia usterki 🙂 🙂
https://www.speedtest.pl/test/248401158
@BORAX hmmm, nic takiego nie znajduję 😞 w routerze mam możliwość wejścia w zaawansowane i IPTV....