- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Neostrada ->VPN-> Sieć firmowa
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Neostrada ->VPN-> Sieć firmowa
mam podobny problem, zmian z Neostrady 80 i Funbox 2.0 na Światłowód i Funbox 3.0 i VPN firmowy praktycznie przestał działać, jest obcinany do niecałych 10Mb download i 0.2 upload 😞 dzwonię jutro na infolinie 😞
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Neostrada ->VPN-> Sieć firmowa
Od tygodnia ten sam problem z VPN firmowym - do tej pory działało prawidłowo - teraz po połączeniu VPN prędkość DL 0,28 MB/s a UL 6MB/s a po wyłączeniu VPN DL 50MB/s i UL 6MB/s. Przy przełączeniu na sieć mobilną, kartę sim lub inną radiową - prędkość zachowana - jedynie przy neostradzie prędkość okrojona. Oczywiście po testach i zmianie komputera bo nikt na to nie wpadł że neostrada ograniczyła łączność telefon do neo i pojecia nie mają co jest i to musi być moja wina - ale mogą zgłosić do działu technicznego co łaskawie uczynili i mam czekać 36h aż zbadają problem ...
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »