- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam,
4 marca miałem 25 godzinna awarie internetu (DSL). Nie musze dodawac co to oznacza dla 3 pracujących zdalnie ludzi.
Zadnych wyjaśnień oprócz straszenia karami (129PLN) za nieuzasadnione zgłoszenie.
Dzis 8 marca to samo. Odłączono mnie przed 9:00. Sztuczna inteligencja nic nie wie tylko straszą karami (SMS, Moj orange).
Może ktoś moze cos doradzić w tej sprawie - czy jest jakaś opcja eskalacji poza zmianą dostawcy.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przewiduja naprawe na 19:30 czyli to bedzie 34.5h odlaczenia od Internetu!
Pani na infolinii nie wie jaka jest przyczyna i oczywisci enic nie moze zrobic.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Neostrada - długie i czeste awarie - gdzie eskalowac?
Gdyby ktos z orange chciał mi pomóc albo nie wierzył w to co pisze:
-zgloszenie z 4 marca: DxxXXxxXX /edit: ukryto nr/
-zgłoszenie z 8 marca: DxxXXxxXX /edit: ukryto nr/
____________
* Wpis został poddany edycji - Wiktor
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Neostrada - długie i czeste awarie - gdzie eskalowac?
@bgolab123Jeśli jest to usługa iDSL to dziwi, bo tam dość rygorystycznie podchodzi się do czasów reakcji na reklamację. Z tego, co pamiętam PT ma 4 godziny na usunięcie awarii. To na pewno usługa biznesowa?
Powód może być jedynie w dostępie do usługi (linii) lub bardzo niestabilnych parametrach liniowych. Jaki masz modem i czy jesteś w stanie wyciągnąć z niego dane dot linii i synchronizacji?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Neostrada - długie i czeste awarie - gdzie eskalowac?
Jestem Klientem indywidualnym (nawet taki tag wybieralem przy zakladaniu zgloszenia).
Tutaj deklaruja 36h. Problem w tym, ze to juz 2gi raz w ciagu 4dni (na 90h - 30h to awaria)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Neostrada - długie i czeste awarie - gdzie eskalowac?
@bgolab123Ok, to znaczy, że masz neostradę. Na jakim modemie i jak się świecą diody ? Jak masz wykonaną instalację i ile gniazdek w lokalu? Czy nasz telefon z internetu -modemu (VoIP) czy z centrali na linii podkładowej (POTS)?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Neostrada - długie i czeste awarie - gdzie eskalowac?
6 lat dzialalo w zasadzie bez awarii. DSL ok. 40Mbps. TV dziala w miare dobrze na HD. Telefon VoIP.
LEDY : Power i WiFi. Zadnych prob negocjacji. Jedno gniazdko. W skretce. Zadnych kombinacji (filtrow, rozdzielaczy itp).
Kiedys instalowalem modemy bo pracowalem u podwykonawcy tpsa. Cos tam kumam. Pracuje w branzy sieci od 1993.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Neostrada - długie i czeste awarie - gdzie eskalowac?
Odpowiedzialem na forum. Perfekt 6 lat. Nagle pad na 25h. Po 25h info z orange ze "JUZ" dziala.
Dzis znow nie dziala od 5h.
Nie spodziewam sie problemow po mojej stronie. Czysta instalacja. Skretka na pole do puszki. Minimalne ilosci kabla. Widze linie az do slupa.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Neostrada - długie i czeste awarie - gdzie eskalowac?
@bgolab123Jeśli to łącze główne i pracuje na nim firma, polecam jednak przełączenie się na iDSL-a ze stałą adresacją IP (lepszy czas reakcji na uszkodzenie) lub alternatywnie łącze backupowe na LTE
Niestety jeśli odcinek linii, który możesz obserwować jest ok, to pozostaje czekać na reakcję techników, bo tylko oni mogą sprawdzić brak synchronizacji (a co za tym idzie sesji) na modemie. Jeśli nawet nie negocjuje połączenia, znaczy jest przerwa na linii...tego sam nie naprawisz
Jeśli będą się z Tobą kontaktować zawsze możesz poprosić o jakiś kontakt/namiar w razie sytuacji podbramkowych
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Neostrada - długie i czeste awarie - gdzie eskalowac?
Też miałem 2 razy coś takiego, na przestrzeni 15 lat, tyle że na ADSL. Działa, działa, nagle ciach, a po stronie operatora: "u nas w porządku". Za każdym razem w desperacji kupowałem na cito nowy modem, taki jaki akurat był dostępny lokalnie i to rozwiązywało problem. Nie wiem jaka była przyczyna, stare modemy po prostu lądowały w strefie rupieci i nie traciłem na nie czasu. Może zasilacze?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Neostrada - długie i czeste awarie - gdzie eskalowac?
Awaria z 4.03 ta 25h byla po stronie orange (cos przy "reduktorze" cytujac konsultanta).
Wiec nic nie wskazuje na zasilacz (na razie).
Zobaczymy co teraz. Mysle, ze juz po 3ciej awarii tego typu pozegnam sie z Orange.
- « Poprzedni
- Następny »