Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Najdłuży okres rozpatrywania raklamacji


Poziom 6, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 0
  • 0

Najdłuży okres rozpatrywania raklamacji

Witam.

Zacznę od siebie, czekam na naprawę neostrady od 11 lipca, czyli na dzień dzisiejszy 50 dni. Nie pomagają ponaglenia, infolinia obiecuje, a orange nic nie robi. Firma nr 1 , ale w długości rozpatrywania reklamacji. Może się ktoś pochwali, że dłużej czekał. Dodam jeszcze, że chodzi o Kraków. Nigdy więcej pomarańczy.

8 ODPOW. 8
Anonim

Nie dotyczy

Najdłuży okres rozpatrywania raklamacji

@luoboteJa czekałem tylko 5 miesięcy Emotikon: Bardzo szczęśliwy


Poziom 6, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 0
  • 0

Najdłuży okres rozpatrywania raklamacji

Od razu czuje się lepiej, ale ja się od nich wypisuje.


Poziom 22, Odkrywca Przestworzy
  • 439
  • 1112
  • 13

Najdłuży okres rozpatrywania raklamacji

Jaki jest czas rozpatrywania reklamacji zapisany w umowie? Bo rozumiem, że został przekroczony. Czy w związku z tym próbowałeś zwrócić się do rzecznika praw konsumentów? Do UOKiK? Może napisz do nich pismo (najlepiej, gdyby sformułował je prawnik) grożące sprawą w sądzie?

 

Nie żartuję: jeśli ogromna firma tak dokładnie olewa swojego klienta, to może warto jej przypomnieć, że nie jest bezkarna?

Anonim

Nie dotyczy

Najdłuży okres rozpatrywania raklamacji

Dla czego się wypisujesz ?

Anonim

Nie dotyczy

Najdłuży okres rozpatrywania raklamacji

@JanhalbTo jest naprawa łącza a nie reklamacja już takiego zapisu nie ma w umowie jak 30dni czy na stronie Orange kiedyś było.


Poziom 6, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 0
  • 0

Najdłuży okres rozpatrywania raklamacji

Mam kilka umów, telefon, internet - dom, firma, jak tylko skończą się umowy z wszystkiego rezygnuje.


Poziom 22, Odkrywca Przestworzy
  • 439
  • 1112
  • 13

Najdłuży okres rozpatrywania raklamacji


vdsl2 napisał(-a):

Dla czego się wypisujesz ?


Hmmm. pomyślmy: gość od prawie dwóch miesięcy nie może się doczekać, żeby mu naprawili łącze. Faktycznie, ciekawe, dlaczego się wypisuje…

 

vdsl2 napisał(-a):

@JanhalbTo jest naprawa łącza a nie reklamacja już takiego zapisu nie ma w umowie jak 30dni czy na stronie Orange kiedyś było.

Aaa, to wszystko zmienia - skoro nie reklamacja, a TYLKO naprawić mu nie mogą od dwóch miesięcy, to wszystko jest OK…

 

Przepraszam za sarkazm, ale to jest po prostu śmieszne. Jakoś trudno mi sobie wyobrazić, że w XXI mamy do czynienia z TAKĄ awarią, której nie da się usunąć przez dwa miesiące. Nawet jednak, gdyby tak było, to chyba sytuacja wymaga od firmy nieco innego stosunku do klienta? Informacji (przede wszystkim!), może propozycji innej formy usługi (modem LTE na czas naprawy Neostrady, czy ja wiem?).

 

 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32322
  • 36194
  • 1366

Najdłuży okres rozpatrywania raklamacji

Reklamacja zawsze jest rozpatrywana do 30 dni, inaczej jest uznana pozytywnie. Warto nie mylić awarii od reklamacji.

Poza tym na takich długich usterkach można trochę zarobić z bonifikat i odszkodowania.