Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Livebox 2.0 - samoistne resetowanie się routera

ROZWIĄZANE

Poziom 13, Recenzent
  • 6
  • 6
  • 1

Livebox 2.0 - samoistne resetowanie się routera

Witam, tak jak w temacie. Mój Livebox 2.0, który został wymieniony w zamian za uszkodzony przez burzę dwa lata temu, samoistnie się resetuje. Problem występował od długiego czasu ale nie w takiej skali jak teraz. Na początku resetował się +- 2 razy na tydzień, natomiast teraz potrafi się wyłączyć 2 razy, ale na 10 minut. Oczywiście był czasami spokój, ale problem nadal nie ustępuje. Było dzwonione do infolinii, to dostałem sms-a, że wszystko jest naprawione. Do czasu - router sam się nie wyłączał może z 2 dni. I teraz cały czas jest tak samo. Nie wiem, gdzie leży problem, ale na pewno nie w okablowaniu, gdyż kable były wymieniane. Dodam, że Livebox jest podłączony do gniazdka telefonicznego. Z góry dziękuje za pomoc. 

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:
Anonim

Nie dotyczy

Livebox 2.0 - samoistne resetowanie się routera

Samoistny reset sygnalizuje usterkę sprzętu, zgłoszenie zrobić i wymienić router, nie ma co kombinować z kablami @Krystian13.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

4 ODPOW. 4
Anonim

Nie dotyczy

Livebox 2.0 - samoistne resetowanie się routera

@Krystian13, jeżeli masz Neostradę w technologii ADSL (do rozdzielenia sygnału telefonicznego od pasma transmisji danych, wykorzystywanego w dostępie do internetu) to splitter spełnia tę rolę. A Ty mówisz, że masz podłączoną Neostradę bezpośrednio do kabla telefonicznego. Poza tym, spróbuj wejść do menu Liveboxa i zresetuj do ustawień fabrycznych. Sprawdź też aktualizację i zostaw go w pozycji załączonej. Resztę urządzeń podłączonych, możesz wyłączać kiedy chcesz.


Poziom 13, Recenzent
  • 6
  • 6
  • 1

Livebox 2.0 - samoistne resetowanie się routera

Dobra, powiem tak, gniazdko telefoniczne jest na zewnątrz domu. Z gniazdka wystaje kabel zakończony splitterem. Do tego splittera jest podłączony kabel, który idzie do Liveboxa. Telefon również jest podłączony do Liveboxa. Nie wiem czy jest to dobre podłączenie kabli, ale mówię, przed dwoma laty, kiedy router był wymieniany na nowy, takiego problemu nie było a podłączenie kabli jest identyczne. Aktualizacja jest aktualna, a reset do ustawień fabrycznych spróbuję.

Anonim

Nie dotyczy

Livebox 2.0 - samoistne resetowanie się routera

Samoistny reset sygnalizuje usterkę sprzętu, zgłoszenie zrobić i wymienić router, nie ma co kombinować z kablami @Krystian13.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście


Poziom 31, Ekspert
  • 1765
  • 2053
  • 103

Livebox 2.0 - samoistne resetowanie się routera

@Krystian13 Jeżeli masz VoIP, to splitter lub filtr nie jest potrzebny.