Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Livebox 2.0 - brak połączenia


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 4
  • 0

Livebox 2.0 - brak połączenia

Dzień dobry,

 

ostatnio wymieniłam ruter na nowy, ale działa gorzej niż ten stary. Co około 5-10 minut następuje przerwanie połączenia i dopiero kliknięcie Rozwiąż problem pomaga przywrócić połączenia. Jest to niesamowicie irytujące. Czy da się coś z tym zrobić? Wydaje mi się, że działająca usługa to taka, która działa płynnie.

 

Pozdrawiam

7 ODPOW. 7

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14228
  • 58490
  • 709

Livebox 2.0 - brak połączenia

@OrangeHalina60 Czy w tym czasie następuje tylko zerwanie połączenia czy i utrata synchronizacji (miga dioda @ ) Jak to sprawdzasz: po kablu czy po wifi? Jeśli " naprawisz połączenie" to świadczy raczej o sieci wewnętrznej

Swoją drogą, jak to livebox 2.0 to nie jest to nowy modem, a inny...


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19629
  • 56850
  • 774

Livebox 2.0 - brak połączenia

@OrangeHalina60 które połączenie zrywa? Synchronizację linii, internet między routerem a urządzeniem po kablu lub po WiFi?

Jeżeli między routerem, a urządzeniem, to trzeba sprawdzić ustawienia kart sieciowych na urządzeniu, może przeinstalować sterowniki. Czasami przywrócenie routera do fabryki też pomaga.

Anonim

Nie dotyczy

Livebox 2.0 - brak połączenia


@OrangeHalina60napisał(-a)

Dzień dobry,

 

ostatnio wymieniłam ruter na nowy, ale działa gorzej niż ten stary. Co około 5-10 minut następuje przerwanie połączenia i dopiero kliknięcie Rozwiąż problem pomaga przywrócić połączenia. Jest to niesamowicie irytujące. Czy da się coś z tym zrobić? Wydaje mi się, że działająca usługa to taka, która działa płynnie.

 

Pozdrawiam


Podstawa to opis problemu, tu nie wiadomo o co chodzi?

Zgadnę więc że problem jest z połączeniem w komputerze, zrywanie połączeń prześladuje połączenia wi-fi, więc zgadnę że taki masz problem, proponuję połączenie kablem lan LiveBox z komputerem.


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 4
  • 0

Livebox 2.0 - brak połączenia

Dziękuję za odpowiedź. Niestety nie jest to problem jednego komputera, ale wszytkich urządzeń, które mam w domu, nie zależnie od tego jak blisko rutera się jest. Po prostu w pewnym momencie przestaje działać wi-fi. 


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14228
  • 58490
  • 709

Livebox 2.0 - brak połączenia

@OrangeHalina60 Na telefonie z systemem android zainstaluj aplikację Wifi Analyzer (dla porównania możesz na dwóch, będzie pełna kontrola). Na niej będzie widać pracę wifi i ewentualne zaniki sygnału w formie graficznej. Takie górki będą mówiły o sile sygnału. Im większe górki, tym silniejszy sygnał w danym miejscu.Gdy zanikną całkowicie (nawet blisko modemu), to będzie znaczyło, że sygnału nie ma. Wtedy warto zerknąć na urządzenia czy działają. Wiesz już jak sprawdzać, a w razie negatywnych pomiarów i braku sygnału, trzeba będzie wymienić modem. Mam nadzieję, że wiesz, że wifi ma ograniczony zasięg działania i im dalej tym słabszy sygnał, a kontrolę należy robić około 1metr od modemu

Anonim

Nie dotyczy

Livebox 2.0 - brak połączenia


@OrangeHalina60napisał(-a)

Dziękuję za odpowiedź. Niestety nie jest to problem jednego komputera, ale wszytkich urządzeń, które mam w domu, nie zależnie od tego jak blisko rutera się jest. Po prostu w pewnym momencie przestaje działać wi-fi. 


Jeśli są zaniki w połączeniu wi-fi, to zgłoś usterkę poprzez czat czy telefonicznie i wymień router LiveBox 2.0, tu masz dostępne kanały kontaktu z Orange. 


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19629
  • 56850
  • 774

Livebox 2.0 - brak połączenia

@OrangeHalina60 jak działa wtedy internet na kabelku? Bo może router gubi synchronizację i wtedy w ogóle nie masz dostępu do internetu.

Możesz zamieścić screena z parametrami linii i jaki jest san kontrolek na routerze, jak masz brak dostępu do internetu. Chodzi o kontrolkę z małpką @.