Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Lejek do 5mb/s


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 5
  • 6
  • 0

Lejek do 5mb/s

Witam,

W tym tygodniu po raz pierwszy wykorzystałem pakiet danych cały. Mowa tu o internecie domowym 4g 200 gb w strefie domowje + 50 gb w poza strefą. Od początku wybierając tą usługę kierowałem się faktem, że jeśli nadejdzie dzień taki jak teraz to zakupie sobie usługę no limit do 5mb/s i będzie wszystko jakoś działać. Niestety mija się to z prawdą. Po wykorzystaniu pakietu dzwoniłem kilka razy na infolinię tłumacząc problem wszyscy konsultanci no powinno Panu działać nie wiem czemu tak jest i skierowali sprawę do informatyków, którzy mieli ten problem rozwiązać. Niestety dalej bez skutku, więc dzwonię po raz ostatni. Tutaj odbiera Pan, który od razu mnie wyśmiał mówiąc to nie będzie działać. Ja taki zdziwiony pytam dlaczego. Odpowiedział, że to działa tylko jak nie mam wyznaczonej strefy więc żeby to działało musiałbym wyłączyc strefę i stracić 200 gb i korzystać tylko z prędkości do 5mb/s. Odpowiedziałem, że to totalnie bez sensu i czemu mnie nikt nie poinformował o tym wcześniej nawet jak tą usługę aktywowałem, powiedział że tak to już jest, że chcą to wprowadzić ale na razie nie ma na co liczyć będzie zawsze ograniczenie do 1mb/s. Ciekawe dosyć bo od pełnych 8 miesięcy płacę za to... Rozłączyłem się nie prowadziłem dalej dyskusji. Po chwili zajrzałem tutaj i do umowy i jest jasno napisane:

Bez limitu danych do 5 Mb/s:
1) usługa pozwala na korzystanie z internetu bez limitu danych z prędkością do 5 Mb/s zarówno w Strefie Internetu domowego, jak i poza Strefą,
2) mogą Państwo aktywować usługę poprzez indywidualne konto klienta na naszej stronie internetowej; usługę aktywujemy w ciągu 24 godzin,
3) usługa włącza się po wykorzystaniu pakietów dostępnych w Strefie lub poza Strefą i wyłącza automatycznie na koniec okresu rozliczeniowego. 

Z tego wynika, że powinno to działać, a jeśli tak nie jest to mija się z prawdą.

Mieliście z czymś takim doczynienia? Oczywiście będę dzwonić lub pójdę do salonu,ale to będzie zapewne walka z wiatrakami...

 

___________

* Wpis poddany edycji - moderator Bartłomiej

19 ODPOW. 19

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19643
  • 56896
  • 774

Lejek do 5mb/s to wał?

@OrTu czasami zdarza się, aby dana usługa została zadziałała, trzeba ponownie uruchomić urządzenie. Czy był restart urządzenia?

Kolejny wymóg, to wymóg zasięgu LTE. Może nie działać, jeżeli po wykorzystaniu pakietu urządzenie nie łączy się z LTE. Sprawdź, jaki masz zasięg.


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 5
  • 6
  • 0

Lejek do 5mb/s to wał?

Tak oczywiście był restart urządzenia też o to prosili na infolinii. Zasięg jest 4G zawsze te dwie opcje można wykluczyć. 


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19643
  • 56896
  • 774

Lejek do 5mb/s to wał?

@OrTu czyli warunki z Twojej strony są spełnione. Zostaje więc zgłosić reklamację nieprawidłowo działającej usługi. Podejrzewam, że na jednej reklamacji się nie skończy. Dobrze jest pilnować numeru reklamacji i co jakiś czas sprawdzać na jakim jest etapie. Zdarzają się sytuacje, że reklamację się gubią, dlatego po złożeniu reklamacji dobrze jest zanotować numer i datę zgłoszenia. Za którymś razem ktoś zajmujący się reklamacją znajdzie usterkę, być może błahą i wykupiona usługa zacznie działać.


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 618
  • 1241
  • 2

Lejek do 5mb/s to wał?

@OrTu

A jak ta usługa no limit do 5mbps nazywa się u Ciebie? Jak ci się to wyświetla i ile płacisz dodatkowo?

Zamawiałeś to przez stronę czy przez konsultanta? 


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 5
  • 6
  • 0

Lejek do 5mb/s to wał?

Nielimitowany do 5 mb/s 10 zł miesięcznie włączył mi to konsultant w maju 2021. I teraz dopiero wykorzystałem pakiet po raz pierwszy. Dziś dzwoniłem kolejny raz tym razem z panią rozmawiałem z działu technicznego. Mówiła że to nie działa w tej usłudze, powiedziałem regulamin podpunkt 7 proszę przeczytać. Przeczytals powiedziała faktycznie i że spełniam warunki. Obiecała że sprawa zalatwi doda do zgłoszenia wycinek z regulaminu i mojej umowy i będą się kontaktować. I tak sledze na stronie poczynania wiec nawet jeśli nic nie zrobią będę zgłaszał reklamacje do skutku, nawet do UKE. Mam nadzieję że to ogarnia chociaż dużo konsultantów nie wie o tym, a tylko nieliczni. Słabo obeznani są


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19643
  • 56896
  • 774

Lejek do 5mb/s to wał?

@OrTu dużo może pomóc ogarnięty konsultant. Najgorsza sprawa, że za każdym razem trzeba id początku tłumaczyć każremu swój problem. Trzymam kciuki, że uda się Tobie dopiąć sprawę i będziesz mógł korzystać z zakupionej usługi.


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 5
  • 6
  • 0

Lejek do 5mb/s to wał?

Bez kitu najgorsze to ciągle mówić to samo. Mam nadzieję że tak No bo jednak po coś ten zapis w umowie i regulaminie jest , a głównie dlatego wziąłem od nich internet bo jest lejek do 5 MB a tyle nawet na Neostradzie nie miałem więc mi bardzo pasowało,  a tu pyk w kulki lecą 😂


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 618
  • 1241
  • 2

Lejek do 5mb/s to wał?

@OrTu 

pytałem dlatego że znajoma też chciała uaktywnić tę opcję i powiedzieli jej, że skoro nie można tego uaktywnić przez stronę to jest niedostępna w tej usłudze 😞 więc byłem ciekaw jak to u Ciebie wygląda

być może regulamin czegoś nie precyzuje, daj znać jak to się potoczy!


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 5
  • 6
  • 0

Lejek do 5mb/s to wał?

Odezwę sie mam nadzieję po pomyślnej sprawie. Generalnie jest to w regulaminie i przestrzega właśnie od maja 2021 w usłudze internet domowy 4g. Jest to w umowie, którą podpisaliśmy jak i w regulaminie na stronie orange. Spełniamy warunki, ale usługi samemu nie da się włączyć. Jest w pakiety i usługi ale uruchomić może tylko konsultant ja przynajmniej nie potrafiłem kilka miesięcy temu zrobić tego samodzielnie. Trzeba chyba męczyć ile się da operatora ;(