- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
26-09-2020
10:27
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
26-09-2020
10:27
Księgowanie Faktur
@Orginal5 jeżeli płatności zostały zaksięgowane, to możesz poprosić o dokowanie internetu, na infolinii zadzwoń pod numer 510 100 100.
Połączenie na infolinię najlepiej wykonać z telefonu od konkurencji lub z oferty Orange na kartę. Opłata w ofercie na kartę wynosi 1,5 PLN za połączenie, niezależnie od czasu trwania.
Jeżeli chcesz poprosić o odblokowanie na czacie, to przygotuj sobie wcześniej dowód wpłaty. Podczas rozmowy na czacie możesz dołączyć dowód wpłaty jako potwierdzenie. Może uda się jeszcze dziś odblokować.
26-09-2020
10:31
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
26-09-2020
10:31
Księgowanie Faktur
Obecnie nie ma możliwości wcześniejszego odblokowania usług jeśli takiej możliwości nie ma mój Orange. Czasem po prostu systemy Orange muszą przemielić wszystko.
26-09-2020
22:57
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
26-09-2020
22:57
Księgowanie Faktur
@Orginal5 jeśli nie było możliwości potwierdzenia wpłaty to trzeba poczekać aż się rozliczy na Twoim koncie. Co może trwać do 3 dni roboczych.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »