- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ostatnimi czasy internet traci synchronizacje (co za tym idzie również i internet). Na 801505505 już nawet nie ma konsultantów, automatycznie rejestruje sprawę dla techników, a tutaj już nie ma zmiłuj. Jak mu nie powiesz że u ciebie w domu nie ma czego szukać, to "książkowa naprawa" :
-Co się dzieje z internetem?
-Czesto traci synchronizacje, rozłącza, jakość słaba
-No ale testy co dostałem przez smsa są książkowe...
-Więc czemu tak mi zrywa?
-No nie wiem, teraz widzę modem i wszystko działa...
-No bo TERAZ działa...
-Więc potwierdza pan, że internet działa?
-TERAZ DZIAŁA
-No więc zapisuje, pana imię, nazwisko i dowidzenia
Technik wychodzi i 5 minut później nie ma internetu...
I tak za każdym razem. Następnym razem założę bramkę przed drzwiami do domu. Każdorazowy wstęp żeby pooglądać mój modem : 2zł. Stanę się bogaczem, bo widzę że jest on uwielbiany przez techników. Nazbieram tego z kilka stów i dam temu, który mi to naprawi raz a dobrze.
"Stara infrastruktura, obciążenia w godzinach szczytu" Ale nie k mać zrywanie o 1 w nocy, 10 rano i kiedy tylko sobie zechce... Co mam z tym ****** zrobić, bo inaczej tej usługi już nie nazwę (biorąc na uwagę fakt, że nie zostało to naprawione od 4 lat)?
P.S. Podczas pisania tego posta straciłem 2 razy internet...
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Nikotan napisz pisemną reklamację usługi. Opisz dokładnie co się dzieje, że na tej usłudze nie da się "normalnie" pracować". Wyznacz np 14 dniowy okres na usunięcie usterki. Zaznacz w piśmie że jeśli ta awaria nie zostanie usunięta to usługa którą nabyłeś jest niezgodna z ofertą i masz prawo do bezkarnego jej rozwiązania. Pismo to złóż w dwóch identycznych egzemplarzach w firmowym salonie Orange, na jednym z nich niech ktoś przybije Ci pieczątkę z potwierdzeniem przyjęcia pisma. Pozdrawiam.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Nikotan napisz pisemną reklamację usługi. Opisz dokładnie co się dzieje, że na tej usłudze nie da się "normalnie" pracować". Wyznacz np 14 dniowy okres na usunięcie usterki. Zaznacz w piśmie że jeśli ta awaria nie zostanie usunięta to usługa którą nabyłeś jest niezgodna z ofertą i masz prawo do bezkarnego jej rozwiązania. Pismo to złóż w dwóch identycznych egzemplarzach w firmowym salonie Orange, na jednym z nich niech ktoś przybije Ci pieczątkę z potwierdzeniem przyjęcia pisma. Pozdrawiam.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kpina z "oferty"
Warto napisać... gdyby mie pomogło pisz jak dalej przebiega Twoja sprawa. pomożemy 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kpina z "oferty"
Problem tutaj jest taki, że zostaliśmy o takiej opcji poinformowani chyba rok temu, lecz Orange robi tutaj swój monopol. Żaden inny dostawca (który spełniłby minimalne wymagania do udzielenia stałego i bezproblemowego łącza) tutaj nie sięga, a internety LTE mnie nie ciekawią (jeszcze nie jestem tak zdesperowany). Spróbuję złożyć pismo i możliwie cokolwiek ruszyć w tym temacie.