Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Konieczność zamówienia FunBoxa


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 0
  • 0

Konieczność zamówienia FunBoxa

Witam,

Czy zamawiąjąc Neostradę do 20Mb/s jest zobowiązany do zamówienia Funboxa w cenie 10zł miesięcznie?

Poprzez zamówienie internetowe nie mam możliwości jego odznaczenia, także podczas połączenia telefonicznego ze sklepem otrzymałem informację o konieczności zamówienia Funboxa lub jednorazowe 50zł za jakiegoś TP-Linka.

Już byłem zdecydowany na Orange, ale wczoraj zadzwoniono do mnie z Netii z działu utrzymania klienta proponując również 20Mb/s za 39,99. Do Orange przekonuje mnie nawigacja Navitel, ale nie wiem jakby to było z Waszym modemem.

5 ODPOW. 5
Anonim

Nie dotyczy

Konieczność zamówienia FunBoxa

Logicznie to analizując uważam że powinna być możliwość rezygnacji z routera - np. jeśli mam swój wypasiony Asusa to po co mi router za który mam płacić dierżąwę?? Dziwna sytuacja. Uważam że klient powinien mieć wybór - to tak samo jak z abonamentem na telefon komórkowy - biorę albo tylko samą usługę, albo biorę sprzęt i usługę.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32784
  • 38809
  • 1388

Konieczność zamówienia FunBoxa

Nie wszystkie opcje są na stronie www.
Jeśli na infolinii e-sklepu 510700700, nie znaleźli rozwiązania, to sugerowałbym wybranie sprżetu, a zwrócenie go po podłączeniu usługi 🙂

Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 0
  • 0

Konieczność zamówienia FunBoxa

Właśnie odnośnie tego zwracania naczytałem się, że potem są problemy z kolejnymi fakturami. Ktoś zwrócił, naliczyli mu opłatę za dzierżawę, potem dali korektę, a z kolejną fakturą znów była owa opłata.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32784
  • 38809
  • 1388

Konieczność zamówienia FunBoxa

To złóż zamówienie przez infolinię e-sklepu.

Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 66
  • 71
  • 0

Konieczność zamówienia FunBoxa

To zamów bez FunBoxa w salonie. Tam bez problemu można samą umowę spisac tak jak ja to zrobiłem.