Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Jakie są szanse?

ROZWIĄZANE
Highlighted

Poziom 7, Poszukiwacz
  • 3
  • 2
  • 0

Jakie są szanse?

Witam.
Czy zgłaszanie do Orange problemów z kablem ADSL, bedzie opłacalne?
Wiele razy zgłaszałem problem, lecz ciągle są braki w dostawie internetu.
Otóż, mam na mysli mój kabel ADSL, który na routerze pokazuje oto te parametry:
Downstream:
SNR Margin 6.0dB
Attenuation 39dB
Upstream:
SNR Margin 5.8dB
Attenuation 20dB

To sa bardzo słabe parametry łącza ADSL.
Czy byłaby możliwa rownież wymiana kabli? Jakieś wnioski? Moze cos jest nie halo u nich?

Router: D-LINK DSL-2750B
1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:
Highlighted
Konto usunięte

Nie dotyczy

Jakie są szanse?

@Szerest, każda przerwa w działaniu internetu, to pogwałcenie zawartej umowy z operatorem. Też mam neo 10Mb i proponuję w takiej chwili chwycić za telefon, wykręcić błękitną linię 19393 i kierowany głosem lektora, naciskać tonowo podpowiedź. Będzie sprawdzane łącze i jeżeli potwierdzi się, lektor poprosi o numer kontaktowy. Na komórkę przyjdzie sms z nr. zgłoszenia. Technicy mają 72 godz. na usunięcie awarii. A potem, w razie draki, reklamacja usługi.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

6 ODPOW. 6
Highlighted

Poziom 19, Pasjonat
  • 159
  • 200
  • 1

Jakie są szanse?

Witaj.

 

A jaką Ty masz prędkość Neostrady obecnie?

 

 

I jaką masz odległość od centrali? Czy kable idą w ziemi, czy może na słupach?

 

Highlighted

Poziom 7, Poszukiwacz
  • 3
  • 2
  • 0

Jakie są szanse?

Obecnie posiadam Neostrade 10mb. Innej nie moge założyć.
Nie mam pojecia ile jestem od centrali.
Kable lecą na słupach, co mysle, ze to jest jeden z czynników tych problemów.
Highlighted
Konto usunięte

Nie dotyczy

Jakie są szanse?

@Szerest, każda przerwa w działaniu internetu, to pogwałcenie zawartej umowy z operatorem. Też mam neo 10Mb i proponuję w takiej chwili chwycić za telefon, wykręcić błękitną linię 19393 i kierowany głosem lektora, naciskać tonowo podpowiedź. Będzie sprawdzane łącze i jeżeli potwierdzi się, lektor poprosi o numer kontaktowy. Na komórkę przyjdzie sms z nr. zgłoszenia. Technicy mają 72 godz. na usunięcie awarii. A potem, w razie draki, reklamacja usługi.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

Highlighted
Konto usunięte

Nie dotyczy

Jakie są szanse?

@Szerestdo centrali masz około 1.5 km sam zgłaszanie ci nie da żeby wymienili kable.

Highlighted

Poziom 7, Poszukiwacz
  • 3
  • 2
  • 0

Jakie są szanse?

Dziekuje serdecznie za podpowiedzi i szybka odpowiedz.
Zadzwonię na tą linie i zgłoszę problem, mysle, ze jak przyjadą technicy, znów pokiwają nosem, wykonają kilka pomiarów i siemano.
Jakby było więcej użytkowników Neostrady w mojej miejscowości, mysle, ze z wymianą kabli byłby mniejszy problem.
Highlighted

Zespół Nasz Orange
  • 853
  • 3120
  • 48

Jakie są szanse?

@Szerest jak skończyła się Twoja historia i czy któraś z powyższych odpowiedzi okazała się pomocna? Jeżeli tak, to prośba o oznaczenie jednej - najbardziej pomocnej, jako rozwiązanie. Ułatwi to innym użytkownikom odnalezienie właśnie Twojego tematu i szybsze rozwiązanie problemu