- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czy zgłaszanie do Orange problemów z kablem ADSL, bedzie opłacalne?
Wiele razy zgłaszałem problem, lecz ciągle są braki w dostawie internetu.
Otóż, mam na mysli mój kabel ADSL, który na routerze pokazuje oto te parametry:
Downstream:
SNR Margin 6.0dB
Attenuation 39dB
Upstream:
SNR Margin 5.8dB
Attenuation 20dB
To sa bardzo słabe parametry łącza ADSL.
Czy byłaby możliwa rownież wymiana kabli? Jakieś wnioski? Moze cos jest nie halo u nich?
Router: D-LINK DSL-2750B
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Szerest, każda przerwa w działaniu internetu, to pogwałcenie zawartej umowy z operatorem. Też mam neo 10Mb i proponuję w takiej chwili chwycić za telefon, wykręcić błękitną linię 19393 i kierowany głosem lektora, naciskać tonowo podpowiedź. Będzie sprawdzane łącze i jeżeli potwierdzi się, lektor poprosi o numer kontaktowy. Na komórkę przyjdzie sms z nr. zgłoszenia. Technicy mają 72 godz. na usunięcie awarii. A potem, w razie draki, reklamacja usługi.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jakie są szanse?
Witaj.
A jaką Ty masz prędkość Neostrady obecnie?
I jaką masz odległość od centrali? Czy kable idą w ziemi, czy może na słupach?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jakie są szanse?
Nie mam pojecia ile jestem od centrali.
Kable lecą na słupach, co mysle, ze to jest jeden z czynników tych problemów.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Szerest, każda przerwa w działaniu internetu, to pogwałcenie zawartej umowy z operatorem. Też mam neo 10Mb i proponuję w takiej chwili chwycić za telefon, wykręcić błękitną linię 19393 i kierowany głosem lektora, naciskać tonowo podpowiedź. Będzie sprawdzane łącze i jeżeli potwierdzi się, lektor poprosi o numer kontaktowy. Na komórkę przyjdzie sms z nr. zgłoszenia. Technicy mają 72 godz. na usunięcie awarii. A potem, w razie draki, reklamacja usługi.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jakie są szanse?
@Szerestdo centrali masz około 1.5 km sam zgłaszanie ci nie da żeby wymienili kable.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jakie są szanse?
Zadzwonię na tą linie i zgłoszę problem, mysle, ze jak przyjadą technicy, znów pokiwają nosem, wykonają kilka pomiarów i siemano.
Jakby było więcej użytkowników Neostrady w mojej miejscowości, mysle, ze z wymianą kabli byłby mniejszy problem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jakie są szanse?
@Szerest jak skończyła się Twoja historia i czy któraś z powyższych odpowiedzi okazała się pomocna? Jeżeli tak, to prośba o oznaczenie jednej - najbardziej pomocnej, jako rozwiązanie. Ułatwi to innym użytkownikom odnalezienie właśnie Twojego tematu i szybsze rozwiązanie problemu