Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Internet się rwie

ROZWIĄZANE

Poziom 13, Recenzent
  • 10
  • 0
  • 1

Internet się rwie

Witam posiadam internet od Orange - nie światłowód tylko ten z mniejszą prędkością (światłowód niestety nie jest w zasięgu). Od kilku dni połączenie cały czas się rwie. Do routera są podłączone 3 komputery zarówno przez kabel jak i wifi. Raczej nie jest to więc wina konfiguracji karty sieciowej, ponieważ do tej pory (czytaj: przez około 10 lat) wszystko było okej. Mój router to livebox tp w kształcie takiej książeczki, a system windows 10. Jak robiłam windowsowe rozwiązywanie problemów to wyskakuje "serwer DNS nie odpowiada" - poczytałam i próbowałam zarówno wyłączyć ipv6 (bo na tym liveboxie i tak nie działa) jak i ustawić googlowe DNSy w ipv4 (te 8.8.8.8 i 8.8.4.4) - nie pomogło. Chociaż myślę, że to nie jest problemem bo wtedy by chyba tylko 1 komputer stracił połączenie z internetem a nie wszystkie. Jedyne co pomaga to wyjęcie wtyczki z kontaktu i ponowne włączenie - wtedy przez godzinkę internet jest a później znowu to samo i tylko słychać jak livebox próbuje się połączyć a nie może i w kółko próbuje. Czy to może oznaczać, że router się zepsuł? Jeśli tak to czy Orange mi go wymieni? Czy raczej to może być wina nie po mojej stronie tylko np. Orange coś robi na łączach? Jakiś inny tip jak to naprawić?

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 13, Recenzent
  • 10
  • 0
  • 1

Internet się rwie

Dzięki za pomysły. Rozwiązanie jednak okazało się proste, a mianowicie wymiana kabla sieciowego łączącego livebox ze switchem 😉

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

6 ODPOW. 6
Konto usunięte

Nie dotyczy

Internet się rwie

@AlalalaWygląda mi na problem z linia proponuje zgłoszenie do BOK lub osobiście przez konto Mój Orange.

Konto usunięte

Nie dotyczy

Internet się rwie

@Alalala, a spróbuj przez infolinię 19393 przy pomocy lektora prowadzącego Ciebie po opcjach. Będzie sprawdzone natychmiast i jak zrywa, to poprosi o numer kontaktowy do zgłoszenia. To najszybciej na neostradzie, bo też  ją mam. 


Pracuję w Orange
  • 4
  • 1
  • 1

Internet się rwie

Witaj,

 

Z tego co piszesz posiadasz Liveboxa 1.1, który jest bardzo starym sprzętem, i może sprawiać problemy. (Rozumiem że stojąca książka).

Na pewno proponowałbym kontakt z naszą infolinią, gdzie dokonamy diagnostyki Twojego Internetu, i będziemy wiedzieli co się dzieje.

Inna sprawa - dzwoniąc do nas na infolinię, możesz od razu poprosić o zgłoszenie na wymianę rutera.

Pozdrawiam.

Konto usunięte

Nie dotyczy

Internet się rwie


adrosx napisał(-a):

Witaj,

 

Z tego co piszesz posiadasz Liveboxa 1.1, który jest bardzo starym sprzętem, i może sprawiać problemy. (Rozumiem że stojąca książka).

Na pewno proponowałbym kontakt z naszą infolinią, gdzie dokonamy diagnostyki Twojego Internetu, i będziemy wiedzieli co się dzieje.

Inna sprawa - dzwoniąc do nas na infolinię, możesz od razu poprosić o zgłoszenie na wymianę rutera.

Pozdrawiam.


@adrosx, miałem kiedyś Liveboxa, a teraz FB2 i być może coś zmyliło Twoją czujność. Natomiast zgłoszenie tam wadliwości routera tak, ale po naciśnięciu zera i to jest płatne. Nawet konsultant potwierdzi, że do systemu wprowadził i jest do odbioru w salonie, który wskażesz.


Poziom 13, Recenzent
  • 10
  • 0
  • 1

Internet się rwie

Dzięki za pomysły. Rozwiązanie jednak okazało się proste, a mianowicie wymiana kabla sieciowego łączącego livebox ze switchem 😉

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście


Zespół Nasz Orange
  • 908
  • 4061
  • 51

Internet się rwie

@Alalala Dzięki, że podzieliłaś się z innymi rozwiązaniem Twojego problemu, możliwe, że dzięki temu inni  użytkownicy odnajdą właśnie Twój temat i szybciej rozwiążą problem Emotikon: Szczęśliwy