październik
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
październik
Etykiety:
1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE
Rozwiązanie:
październik
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
październik
1. Kliknij Start - wpisz VPN - Wybierz "Ustawienia sieci VPN"
2. Usuń zbędne połączenia VPN
3. Jeżeli te połączenia VPN utworzył się "same" to znaczy, że masz zainstalowany klient WatchGuard . Jeżeli nie jest Ci potrzeby VPN to po prostu usuń go, bo możliwe że po restarcie PC, połączenia wrócą.
1 ODPOWIEDŹ 1
październik
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
październik
1. Kliknij Start - wpisz VPN - Wybierz "Ustawienia sieci VPN"
2. Usuń zbędne połączenia VPN
3. Jeżeli te połączenia VPN utworzył się "same" to znaczy, że masz zainstalowany klient WatchGuard . Jeżeli nie jest Ci potrzeby VPN to po prostu usuń go, bo możliwe że po restarcie PC, połączenia wrócą.