- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dzień dobry, mam problem ponieważ zakupilam szybki inetrnet dla firm a on wcale nie działa. Byłam w punkcie obsługi, Pan podobno zwiększył mi zasieg usług tego internetu oraz podpowiedział żebym zdjęła kod PIN z karty co też uczyniłam. Do rutera wkładam swoją kartę i internet jest natomiast po włożeniu karty z internetem on stoi w miejscu. W aplikacji mój orange również widzę, że jest on niewykorzystany prawie wcale (499 dostępności na 500). Co mogę jeszcze zrobić?
___________________
*Doprecyzowałem nazwę tematu - moderator Wojciech.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
A jak tę kartę z routera włożysz do telefonu, to na telefonie internet z niej działa?
Jeśli nie to albo wymień kartę sim na nową, albo reklamuj niedziałającą usługę na czacie orange
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet nie dziala
1. Pan podobno zwiększył mi zasieg usług tego internetu
Naprawdę tak powiedział:)?
2. PIN do karty sim nie ma nic do rzeczy, ale faktycznie lepiej jak go nie ma...
3. Jaki masz router / modem? Net w ogóle nie działa, czy działa bardzo wolno?
4. Strefa "domowa" została wyznaczona? Czy może 1 logowanie routera było w innym miejscu, niż teraz jest?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet nie dziala
Czy router "widzi" tę kartę? Tzn czy nie świeci się tam coś na czerwono?
Przypuszczam, że problem jest banalny i ogarnięta osoba "naprawi" to od ręki. Ale tak na odległość żeby coś pomóc trzeba więcej informacji
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet nie dziala
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet nie dziala
@atlas_cudow napisał(-a)
1. Pan podobno zwiększył mi zasieg usług tego internetu
Naprawdę tak powiedział:)?
2. PIN do karty sim nie ma nic do rzeczy, ale faktycznie lepiej jak go nie ma...
3. Jaki masz router / modem? Net w ogóle nie działa, czy działa bardzo wolno?
4. Strefa "domowa" została wyznaczona? Czy może 1 logowanie routera było w innym miejscu, niż teraz jest?
1. Tak powiedział 😉 powiedział, że miałam ustawione na 400m i że mi go zwiększył i kolejna faktura może przyjść o 100zl większą przez to zwiększenie dlatego znowu będę musiała się udać do punktu obsługi w celu wyjaśnienia, że na poprzednim zasięgu m2 mi nie działało.
2. W moim przypadku nic to nie zmieniło.
3. Ruter: Huawei Model B 628-265
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet nie dziala
@arthurnapisał(-a)Czy router "widzi" tę kartę? Tzn czy nie świeci się tam coś na czerwono?
Przypuszczam, że problem jest banalny i ogarnięta osoba "naprawi" to od ręki. Ale tak na odległość żeby coś pomóc trzeba więcej informacji
Ruter świeci na zielono tzn chyba czyta kartę. Nie wiem w jaki inny sposób mogłabym sprawdzić czy ją widzi.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet nie dziala
@Zeusek napisał(-a)
Warto zmienić IPv z domyślnego 6 na 4, nie zawsze sprzęty sobie z tym radzą.
Ja mam tak:
A gdzie to mogę zmienić?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet nie dziala
@martyna31 Internet działa na Twojej karcie SIM. Ta karta również jest z Orange? Kiedy była podpisana umowa na niedziałającą usługę?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet nie dziala
Aaa... to o to chodzi. Konsulat zmienił Ci strefę domową... To faktycznie jest dodatkowo płatne.
Zastosuj się do porady od @Zeusek , czyli sprawdź ustawienia APN.
Tu masz instrukcję obsługi bliźniaczego modelu:
Zerknij na rozdział: Dodawanie profilu operatora
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet mobilny dla firm nie działa. Zdjęty kod PIN ale nic to nie zmienia. Co zrobić?
Nie mam tego modelu ale zobacz:
-
Zaloguj się do panelu administracyjnego routera:
-
Otwórz przeglądarkę i wpisz adres:
http://192.168.8.1
(lub czasami 192.168.1.1 – zależy od ustawień sieci). -
Zaloguj się. Domyślny login to admin, a hasło znajdziesz zazwyczaj na naklejce pod routerem (lub było ustawiane przy pierwszym uruchomieniu).
-
-
Przejdź do zakładki „Ustawienia” / „Settings”
-
Wybierz zakładkę:
-
„Sieć komórkowa” / Mobile Network
-
Następnie „Ustawienia profilowe” lub „Dane mobilne” / „Data Settings”
-
-
Znajdź opcję:
-
„Tryb protokołu IP” / „IP protocol type”
Typowe opcje to:-
IPv4
-
IPv6
-
IPv4/IPv6 (dual stack)
-
-
-
Zmień ustawienie i zapisz.
-
Wybierz pożądany tryb, np. IPv4, jeśli chcesz korzystać tylko z tradycyjnego protokołu IP.
-
-
Zrestartuj router (jeśli nie zrobi tego samoczynnie po zapisaniu zmian).
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »