- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet działa mi tylko po ADSL, brak połączenia przez VDSL. Czy prosić o technika?
Aktualizacji na stronie producenta nie ma?
Sprawdz czy masz najnowsze dostępne oprogramowanie 😎
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet działa mi tylko po ADSL, brak połączenia przez VDSL. Czy prosić o technika?
Umowy nie musisz odnawiać.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet działa mi tylko po ADSL, brak połączenia przez VDSL. Czy prosić o technika?
Dziękuję za informację, spróbuje wezwać technika, jak okaże się, że po stronie centrali jest okej to zwrócę zakupionego vr400 i powalczę o Funboxa 2.0.
@IreneuszCD tak firmware jest w najnowszej wersji 🙂
@agat13 jak nie uda mi się uzyskać Funboxa odezwę się 😉
__________________
*Scalenie wpisów - moderator Wojciech.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet działa mi tylko po ADSL, brak połączenia przez VDSL. Czy prosić o technika?
@Dayziak funboxa zawsze uda się zdobyć.. tylko kwestia opłaty za technika..
Mam gdzieś TP linka, ale nie wiem czy VDSL , zerknę w ustawienia
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet działa mi tylko po ADSL, brak połączenia przez VDSL. Czy prosić o technika?
@agat13 opłata ewentualne 49 zł jak okaże się, że wszystko sprawne, diagnoza systemu jak dzwonie na infolinie też wykazuje, że jest jakiś problem. Kiedyś miałem problem ze zrywaniem połączenia i również mówiono mi, że to wina mojego sprzętu, przyjechał technik okazało się, że w centrali coś było nie tak. No nic ryzykuje bo wole mimo wszystko mieć swój sprzęt niż Funboxa, a z wyjazdem do salonu Orange też mały problem bo umowa jest na mamuśkę a przez tydzień jej nie ma.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Dayziak Przyszła mi jeszcze jedna myśl do głowy...teraz masz ustawiony tryb ADSL. W przypadku podłączania modemu Funbox modem sam zweryfikuje tryb pracy portu. Obecny to do 24Mb/sek.
Gdy włączasz Archera tryb pracy portu się nie zmienia, więc dalej jest ustawiony na ostatni rodzaj pracy, więc ADSL. Dlatego może nie łapać większej synchronizacji. Do poprawnego ustawienia warto więc poczekać na technika, bo on przestawi na centrali tryb na auto- do 80Mb/sek
Tyle, że może nie pomóc w ustawieniu modemu, ale wskazówki masz tu Pobierz Archer VR400 | TP-Link Polska Nawet emulator masz do dyspozycji. Sprawdziłem "na sucho"..W sofcie masz wybór operatora. Po upgrade softu powinien dać się wybrać Orange i pppoE. Login, hasło i tyle...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet działa mi tylko po ADSL, brak połączenia przez VDSL. Czy prosić o technika?
@agat13 Dzięki za linka, do przyjazdu technika się zaznajomię i zobaczę czy dobrze skonfigurowałem wcześniej.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet działa mi tylko po ADSL, brak połączenia przez VDSL. Czy prosić o technika?
VDSL naprawione, jak się spodziewaliśmy problem był w centrali, temat do zamknięcia, dziękuje wszystkim za pomoc 🙂
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »