- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet domowy 4G - Bez limitu danych do 5 Mb/s
No i konsultanci pokazali "klasę" - negatywną.
Reklamacja odrzucona. Nie wiedzą, czemu ta usługa (Bez Limitu do 5 mb/s) znika w pierwszym dniu nowego okresu rozliczeniowego (MO pokazuje, że jest aktywna na czas nieokreślony), ani czemu nie jest dostępna z poziomu konta Mój Orange. A usługa została włączona 26 sierpnia na moją prośbę, gdy składałem telefonicznie reklamację.
Ręce opadają...
Problem dotyczy zarówno taryfy Internet Domowy 4G jak i Internetu Mobilnego Optymalnego.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet domowy 4G - Bez limitu danych do 5 Mb/s
https://orange.binaries.pl/bw//20155/0/17348/257989bf-81f7-4070-84fc-40f2f1f4da6c.pdf - do cennika zajrzałeś?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet domowy 4G - Bez limitu danych do 5 Mb/s
@nWo To nie jest odpowiedź na mój post. Usługa się "wyłączy" - a raczej zniknie, bo pojawia się w nowym okresie rozliczeniowym nowy pakiet GB, które przywracają pełną prędkość neta.
Ale konsultanci byli przekonani, że usługa jest stała i będzie się załączać, gdy wykorzystam dostępny pakiet danych (punkt 4 usługi), no i że płacę za nią tylko jednorazowe 10 zł, bo im pokazuje 0,00 opłaty miesięcznej.
MO również twierdzi, że usługa jest bezterminowa, więc będzie się odnawiać co miesiąc. Dodatkowo nie można jej włączyć z poziomu MO - tutaj tylko czat pomoże.
Niestety, ale operator sam się gubi w swoich usługach. Taka fajna opcja, a operator olewa klientów, nie dając im jakiejkolwiek pomocy...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet domowy 4G - Bez limitu danych do 5 Mb/s
Nie rozumiem Twojego zarzutu, że mój post nie jest odpowiedzią. Jak najbardziej jest. Obowiązuje Cię to co jest w Umowie i cenniku, a nie to co powie Doradca, że mu się tak wydaje. Nawet jak ma dobre chęci. Chcesz usługę uruchomić, to zgodnie z cennikiem uruchamiasz w miesiącu w którym potrzebujesz.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet domowy 4G - Bez limitu danych do 5 Mb/s
@nWo ale nie działa jak powinna + niejasności w Cenniku + bzdury konsultantów + brak aktywacji z poziomu usług w Mój Orange. Ma tak być?
Wystarczy, że operator oberwał od UOKiK za zapasowy pakiet danych 10 GB za dopłatą 10 zł w taryfach Internetu Mobilnego, łaskawie pozwalając na blokadę schodków, które tworzą bajzel na koncie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet domowy 4G - Bez limitu danych do 5 Mb/s
Jaka Twoim zdaniem jest niejasność w cenniku? Ja tam jej nie widzę.
Konsultant to człowiek, może się mylić. Jednak powinien Ci powiedzieć jak to działa, zgodnie z tym co jest w cenniku.
Brak możliwości włączenia w Mój Orange zgłaszaj Doradcom, albo tutaj są te chyba pomysły na dole strony.
Rozumiem, że chyba piszesz w emocjach, ale o tym UOKiK to przesadzasz. Sprawa ze schodkami tutaj nie ma związku i to zupełnie co innego i zupełnie inny kaliber sprawy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet domowy 4G - Bez limitu danych do 5 Mb/s
@nWo Było to zgłoszone, reklamacja odrzucona. Usługę włączył konsultant telefonicznie. Więc tutaj nic nie zrobię.
Nie przesadzam z UOKiK, polecam zajrzeć do wątku w tej sprawie >> Usługa blokująca schodki została aktywowana. Co to jest? - Nasz Orange
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet domowy 4G - Bez limitu danych do 5 Mb/s
Uzupełniłem swój poprzedni post.
Co do samej usługi, według tego co piszesz i jest w cenniku: Moim zdaniem wszystko jest ok i tak jak jest napisane w cenniku.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »