- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam
Mam pytanie, czy można i w jaki sposób aktywować w "Internet domowy 4G" założonym w marcu 2020 roku usługę "Bez limitu danych do 5 Mb/s." ?
Pod koniec okresu rozliczeniowego zazwyczaj kończy się limit, czy i w jaki sposób ze strony www można aktywować tę usługę zwiększającą limit z 1 do 5mbps? nie widzę takiej opcji na stronie
Czy ja dobrze rozumiem, że ta usługa zwiększa na stałe lejek do 5mbps w przypadku wyczerpania limitu?
Dziękuję
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@pawel__b jak masz ta usluge raz wlaczona to juz nie trzeba jej ponownie aktywowac. Po skonczeniu GB sam sie wlacza
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet domowy 4G - Bez limitu danych do 5 Mb/s
@pawel__b jak najbardziej mozna aktywowac w Twojej ofercie.
Zgodnie z punktem 7. Jesli nie widzisz tego u siebie to skontaktuj sie z BOK https://www.orange.pl/view/kontakt# napewno Ci pomoga w aktywacji. Kosz miesieczny to 10 zl. Cennik w zalaczniku
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet domowy 4G - Bez limitu danych do 5 Mb/s
Dzięki! Ja dobrze rozumiem, że ten zwiększony lejek aktywuje się automatycznie po zużyciu limitu i z chwilą rozpoczęcia nowego okresu rozliczeniowego jest automatycznie dezaktywowany? Gdzieś czytałem że ten podwyższony lejek za każdym razem trzeba aktywować, że się nie odnawia....
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@pawel__b jak masz ta usluge raz wlaczona to juz nie trzeba jej ponownie aktywowac. Po skonczeniu GB sam sie wlacza
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet domowy 4G - Bez limitu danych do 5 Mb/s
Odświeżę trochę ten temat.
Raz już posiadałem tą usługę (do 25 czerwca) i 26 czerwca zniknęła mi w nowym okresie rozliczeniowym.
Poprosiłem konsultanta na czacie, aby ponownie usługa została uruchomiona - działa od 1 sierpnia (okres rozliczeniowy mam teraz od 26 lipca do 25 sierpnia).
Jak to w końcu jest - to usługa cykliczna czy jednorazowa? Oczywiście płatna 10 zł. Czy 26 sierpnia będzie ona nadal aktywna? Mam składać reklamacje, jeśli ponownie się odłączy, pomimo informacji w Mój Orange, że jest bezterminowa? No i powinna być informacja, że płacę za nią 10 zł/mc, a nie 0,00, lub tak jak poprzednio w formie "opłaty aktywacyjnej za usługę".
Chcę, aby to było jasne i klarowne, bez bałaganu, który teraz widuje na tym koncie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet domowy 4G - Bez limitu danych do 5 Mb/s
Nadal brak możliwości zamówienia przez stronę czyli konto abonenta, szkoda bo to ułatwiłoby tym którzy korzystają z usługi Internet domowy LTE 😞
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet domowy 4G - Bez limitu danych do 5 Mb/s
Dokładnie. Nadal brakuje aktywacji usługi poprzez www lub aplikację. Usługa staje się widoczna dopiero po jej aktywacji.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet domowy 4G - Bez limitu danych do 5 Mb/s
Dziś pierwszy dzień nowego okresu rozliczeniowego. Pomimo zapewnień, że usługa odnowi się w kolejnym miesiącu, ponownie zniknęła z konta i z Mój Orange.
Poleciała reklamacja...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet domowy 4G - Bez limitu danych do 5 Mb/s
kiedyś ktoś pisał że te usługa wymaga każdorazowego zgłaszania do Orange, że nie ma mechanizmu stałego zamówienia tej usługi 😞
problem by się sam rozwiązał gdyby można było do usługi domowego internetu LTE zamówić VideoPass 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet domowy 4G - Bez limitu danych do 5 Mb/s
Skoro ma tak to działać, po reklamacji, numer abonamentowy "zlikwiduje" i przeniosę go do Flexa (do końca umowy zostało aktualnie 199 dni - więc za 19 dni będzie mi przysługiwać możliwość migracji bez kar umownych). To będzie swoista kara dla nich, za brak wsparcia i dbania o komfort klienta, który płacił im regularnie abonament. Nie mam zamiaru dalej z tym się męczyć. Dobrze, że mam alternatywę - 7 zł co 7 dni i piękny pakiet danych.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »