- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dosyć częste rozłączanie nasilające się w weekendy (nowy router: ASUS DSL-12E)
jaryn napisał(-a):Błędów dużo niema, a czy wiadomo dlaczego adsl2+ jest nieosiągalne? Normalnie z takim tłumieniem to powinno być pełne 10Mb/s.
@AnonimCzy pamiętasz że ma 3000m do centrali ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dosyć częste rozłączanie nasilające się w weekendy (nowy router: ASUS DSL-12E)
vdsl2 napisał(-a):
jaryn napisał(-a):Błędów dużo niema, a czy wiadomo dlaczego adsl2+ jest nieosiągalne? Normalnie z takim tłumieniem to powinno być pełne 10Mb/s.
@jarynCzy pamiętasz że ma 3000m do centrali ?
Nie wiadomo ile ma do centrali teraz ma 26db tłumienia może przepieli linię. Stan linii był taki, że telefon nie chciał dzwonić. Klientom to się kit wciska o obserwowaniu telefonów.
Teraz sobie tak podłączyłem u siebie dwa klocki jeden robi za most drugi resztę.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dosyć częste rozłączanie nasilające się w weekendy (nowy router: ASUS DSL-12E)
@mateusz54b
chciałbym nieśmiało podpytać, czy od ostatniego Twojego wpisu, sytuacja ze stabilnością internetu się poprawiła?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dosyć częste rozłączanie nasilające się w weekendy (nowy router: ASUS DSL-12E)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dosyć częste rozłączanie nasilające się w weekendy (nowy router: ASUS DSL-12E)
Przepraszam że dopiero teraz odpisuje ale ostatnio nie mam na nic czasu.
Sytuacja się nie poprawia po niedzieli znowu zgłoszę awarię gdyż internet cały czas przerywa. Chyba sam wymienię w domu wszystkie kable aby mieć pewność że u mnie jest wszystko ok
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dosyć częste rozłączanie nasilające się w weekendy (nowy router: ASUS DSL-12E)
@WiktorNie uważasz że taka naprawa problemu trochę za długo trwa?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dosyć częste rozłączanie nasilające się w weekendy (nowy router: ASUS DSL-12E)
vdsl2 napisał:
@Wiktor Nie uważasz że taka naprawa problemu trochę za długo trwa?
Zdecydowanie.
Podejrzewam jednak, że problem jest nietuzinkowy i trzeba po kolei sprawdzać możliwe przyczyny tej niestabilności. Jeśli dobrze wgryzłem się w temat, to nie polega ona na utratach synchronizacji, a raczej na przerywanej transmisji (gasnąca dioda 'globusika' ).
Na pewnym etapie został wymieniony "tłumik zakłóceń", poprawiły się co nieco same parametry linii... Przyczyny mogą być naprawdę różne. (Pod tym względem ciekawa jest historia @gilban z pociągniętym nowym kabelkiem ze skrzynki sąsiada ).
Pomysł, by "samemu wymienić w domu wszystkie kable, tak aby mieć pewność, że w instalacji wewnętrznej jest wszystko OK" to - moim zdaniem - słuszna ścieżka dla poszukiwanego rozwiązania. Na początek jednak może porozmawiałbym o tym z technikami - w sensie: co Oni o tym sądzą (?)...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dosyć częste rozłączanie nasilające się w weekendy (nowy router: ASUS DSL-12E)
@mateusz54bZapewnień masz dalej problem z Internetem wywołam @MilenaPe jak j tutaj może coś ci pomoże.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dosyć częste rozłączanie nasilające się w weekendy (nowy router: ASUS DSL-12E)
Dzisiaj ogólnie jest tragedia z internetem wiec poszło zgłoszenie do Orange. Przez parę dni było lepiej więc trochę zaniechałem sprawę zgłoszenia. Każda pomoc się przyda bo problem się ciągnie i ciągnie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dosyć częste rozłączanie nasilające się w weekendy (nowy router: ASUS DSL-12E)
@mateusz54bNie wiem jak tak można naprawiać długo może napisz uokik tak jak ja po 5 miesiącach walki z Orange i naprawili 2 godziny bo technikom z centrali się nie chciało co myślisz o tym @Wiktor?