- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dosyć częste rozłączanie nasilające się w weekendy (nowy router: ASUS DSL-12E)
Witam, czy komuś udało się zaktualizować nowy soft do wersji 1.1.2.3_345 ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dosyć częste rozłączanie nasilające się w weekendy (nowy router: ASUS DSL-12E)
Mikuu napisał(-a):Witam, czy komuś udało się zaktualizować nowy soft do wersji 1.1.2.3_345 ?
@MikuuAutor tematu to zrobił, a jaki masz dokładny model ?Bo są dwa ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dosyć częste rozłączanie nasilające się w weekendy (nowy router: ASUS DSL-12E)
Witam. Moja propozycja to zmiana Asusa na TP-Linka, ale nie tylko. Kiedyś miałem najpierw D-Linki, później też Asusa (ładne i przejrzyste menu), ale ciągle coś się chrzaniło i w końcu kupiłem Router TP-linka Archer D5. Choć na początku też się chrzaniło. W końcu na moją prośbę przyszedł technik, pociągnął od skrzynki na budynku sąsiada nowy kabel, dodatkowo wymienił filtr z takiego taniego ogólnie dostępnego na swój (zamieszczam zdjęcie) i się wreszcie problemy skończyły z rwaniem łącza.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dosyć częste rozłączanie nasilające się w weekendy (nowy router: ASUS DSL-12E)
@gilbanJa tez miałem 3 Tp-linki i każdy miał problem gdzie został zastąpiony Asus DSL-AC68U i śmiga i mowa jest nie o linii
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dosyć częste rozłączanie nasilające się w weekendy (nowy router: ASUS DSL-12E)
Potwierdzam zaktualizowałem oprogramowanie do wyżej wymienionej wersji bez problemów
Jestem po weekendzie, co prawda nie używałem za wiele komputera ale zerwało 2 razy połączenie. Jak kazał technik zwróciłem uwagę na diody. Dioda ADLS świeci a dioda obok gaśnie(wskazana strzałką na zdjęciu) czyli wg instrukcji technika wina jest po stronie sprzętowej. Co mogę sprawdzić żeby to wyeliminować? kartę sieciową?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dosyć częste rozłączanie nasilające się w weekendy (nowy router: ASUS DSL-12E)
@mateusz54bMasz tu opis do czego to jest w instrukccji strona 6
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dosyć częste rozłączanie nasilające się w weekendy (nowy router: ASUS DSL-12E)
Przed chwila nie mogłem wejść w link ale teraz już działa
Brak zasilania lub połączenia internetowego (w moim wypadku brak połączenia internetowego)
hmm nie wiem co mam zrobić z tą informacją
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dosyć częste rozłączanie nasilające się w weekendy (nowy router: ASUS DSL-12E)
@mateusz54bCzy przed napisaniem postu robiłeś reset routera jeśli nie to daj statystyki dsl.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dosyć częste rozłączanie nasilające się w weekendy (nowy router: ASUS DSL-12E)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dosyć częste rozłączanie nasilające się w weekendy (nowy router: ASUS DSL-12E)
@mateusz54bSypie błędami linia do poprawienia możesz też zgłosić sprzęt do naprawy dostaniesz nowy i zobaczysz czy tak samo jest i ponowne zgłoszenie do Orange.