13-01-2019
16:33
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
13-01-2019
16:33
Mam problem a dokładnie, dodzwonienie się do biura obsługi klienta graniczy z cudem, ale jak jakimś cudem po godzinie siedzenia z telefonem przy uchu coś zaczyna się dziać jest prośba o podanie kodu abonamenckiego który zelomo jest na umowie, ale go nie ma więc w jaki sposób mam się dowiedzieć jaki on jest skoro nie mogę nawet porozmawiać z konsultantem ?! Nie mam zamiaru jechać do punktu Orange w moim mieście przez nie miłą obsługę ... Czekam na waszą odpowiedz "Orange" .... Jednym zdaniem jest tragedia co chwilę jakieś problemy z usługami od was czekam na koniec umowy ...
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Etykiety:
1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE
Rozwiązanie:
13-01-2019
16:37
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
13-01-2019
16:37
Jest niedziela niehandlowa, więc zwykle obsada jest mniejsza niż w dzień roboczy. Jeśli chcesz połączyć się z "żywym" człowiekiem, to kod abonencki nie jest potrzebny. Wystarczy chwilę poczekać lub wybrać inną opcję by nie przechodzić do opcji automatycznej obsługi.
1 ODPOWIEDŹ 1
13-01-2019
16:37
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
13-01-2019
16:37
Jest niedziela niehandlowa, więc zwykle obsada jest mniejsza niż w dzień roboczy. Jeśli chcesz połączyć się z "żywym" człowiekiem, to kod abonencki nie jest potrzebny. Wystarczy chwilę poczekać lub wybrać inną opcję by nie przechodzić do opcji automatycznej obsługi.