- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
DLM nie chce oddać prędkości. Jakieś sposoby?
Ja to wiem jaka zdradziecka jest umowa z nimi że to do 10, ale bez przesady że nawet dwóch nie mam...
Trochę śmieszne, ale spokojnie jak nic z tym nie zrobią to za trzy miesiące zostanie mi 150 złotych kary, rozwiąze umowę, zapłacę tą kare, dam im kilka dni na demontaż kabla z domu...
Potem zerwę jeszcze kilka umów które są w domu, (3 abonamenty telefoniczne) i papa Orange...
Wiem że tego nie odczują, ale nie mam zamiaru płacić 80 złotych miesięcznie za Internet który nawet nie ma 2Mb/s pobierania, trochę paranoja bo teraz jak potrzebuje coś pilnie zrobić (wysłać/pobrać) to bardziej korzystnie jest robić sobie hotspot z telefonu na zewnątrz z kartą T-Mobile bo na 3g/3g+ mam prędkość 3Mb/s.
Bądźmy szczerzy ta firma żeruje na takich rejonach jak ja mieszkam gdzie nie ma mowy o innym Internecie jak po kablu. (Chyba że 3g i 3Mb/s), bo LTE brak...
Płacenie za utrzymanie łącza 30 złotych to jest śmiech na sali i jakiś wymysł. Moja sąsiadka (stara kobieta) brała nie dawno telefon+internet, oczywiście wepchneli jej telefon Internetowy podłączany do modemu, zapewniali że żadnych dodatkowych opłat nie będzie, a teraz płaci za wszystko 80 złotych + 30 za utrzymanie lini 😄 Bo nikt łaskawie nie powiedział jej że telefon HD nie liczy się jako zwykły analog i utrzymanie lini i tak dojdzie.
Mnie nie interesuje ich umowa że jest do 10 to nie znaczy że zawsze mam mieć 1,50 bo komuś się nie chce tyłka ruszyć. Będe sobie 4 razy w tygodniu zgłaszał usterkę z nudów jak będzie trzeba póki tego nie poprawią...Chyba że dadzą mi na piśmie że nie ma możliwości poprawy paramterów łącza to odpuszczę.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Prędkość powinna być taka jaką linia jest wstanie utrzymać w czasie. Obserwuje parę linii zdalnie i też automat zmniejszał i trzymał jak były awarie albo technicy grzebali i od tego lekko automat przyciął, ale później synchro wzrastało, a na pewno nie było resetowane. Może być jeszcze na stałe wprowadzone ograniczenie, ale raczej tak nie jest, tego się nie sprawdzi trzeba zaufać. DLM-a nie można pominąć myślenie w tym kierunku jest błędne.
Jakby był namiar do tego ogarniętego technika to on może nawet później zadzwonić i poprosić o restart nie potrzeba nowego zlecenia. Pytam o parametry bo można będzie się zorientować jaka mniej więcej powinna być prędkość.
taki speed przy tłumieniu 41-42db tyle powinno być.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
DLM nie chce oddać prędkości. Jakieś sposoby?
@Anonim
Linia jeszcze 2-3 miesiące temu działała z prędkością 10Mb/s bez najmniejszych problemów, później zaczęły się utraty synhronizacji i DLM włączył się do akcji.
Wieczorem podam dokładne parametry tego jak jest teraz, ale jeszcze przed wizytą technika i prędkości 2Mb/s (gdy już DLM ograniczał) parametry były takie:
Margines sygnał/szum: 24.6 db 19.1 db
Tłumienie: 19.5 db 12.7 db
Prędkość danych: 1920 332 kbps (Synhronizacji).
Tylko wtedy rouuter miał strasznie dużo błędów CRC, przez dziań potrafił przekraczać tysiąc, teraz jest zero na 24h. (Po wizycie technika.
Wiem, że nie można wyłączyć DLM, źle się wyraziłem, chodziło mi o restart na który ktoś technikowi się nie zgodził.
Poczekam do poniędziałku i będzie próbował nadal dzownić.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
DLM nie chce oddać prędkości. Jakieś sposoby?
@Anonim
Aktualne parametry: Kolenjo Download Upload
SNR Margin: 25.1 30.3 db
Line Atteuation: 19.5 12.3 db
Prędkość synhronizacji: 1920 318 kbps
CRC 0 0
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
DLM nie chce oddać prędkości. Jakieś sposoby?
Przy tym tłumieniu to synchronizacja na wchodzących musi być 12446-8 pełna 10 i jeszcze zapas.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
DLM nie chce oddać prędkości. Jakieś sposoby?
@Anonim Dzięki. Tak było dawniej idealne 10Mb/s.
Będe dzownił do techników w poniędziałek.
Pozdrawiam.
Dam znać jak potoczyła się sprawa.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
DLM nie chce oddać prędkości. Jakieś sposoby?
To jest takie szarpanie technik chciał dobrze to jest gdzie indziej opór materii. Tylko jak zrobią restart to może się zmieniać IP parę razy na dobę, ale jak zrobią. Okres stabilizacji można skrócić są niuanse techniczne. Trochę ustawień na swojej linii było trenowanych. Ja mam tak ustawione, że mi DLM nic nie obetnie zawsze będzie synchronizacja tak jak linia może w danej chwili. Ewentualna samo korekcja następuje co 24 godziny.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Anonim
Wczoraj zgłisiłem, dzisiaj technik załatwił sprawę, jest całe 10.
Takie mam teraz parametry: Kolejno DOWNLOAD ULOPAD
SNR MARGIN: 8.4 6.6 db
Line ATTEUATION: 19.5 12.2 db
Prędkość synhronizacji: 12448 1098 kbps
CRC 0 0
Czyli wszystko chyba wróciło do normy, chwała dla technika który to wywalczył.
Pozdrawiam i dziekuje za rady.
Wczoraj mi Pani na infolinii powiedziała że ktoś na sztywno ustawił na centrali nie całe 2Mb/s
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
DLM nie chce oddać prędkości. Jakieś sposoby?
To tylko dowodzi, że nie można mieć zaufania do prawidłowych ustawień i jakości obsługi.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
DLM nie chce oddać prędkości. Jakieś sposoby?
@Anonim
Masz rację.
Kiedyś spotkałem się z takim przypadkiem, że poszedłem do dalszego sąsiada zrobić mu sieć w domu, gdy wszystko porobiłem, połączyłem ponownie router, wchodzę w ustawienia a tam 1Mb/s.
Okazało się że pół roku wcześniej kończyła się mu umowa i przeszedł z 1Mb na 10... Tylko że nikt nie zmienił mu w centrali prędkości 🙂 A on myślał, że tak ma być i tylko cały czas narzekał że miało być znacznie szybciej a jest kiepsko.
Telefon pod 801 505 505 rozwiązał sprawę i nawet konsultant stwierdził że nie ma pojęcia jak to się mogło stać że prędkość pozostła stara...