- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Że płacę za internet mobilny domowy + 2/3 telefony, co miesiąc inaczej, raz 500 zł, raz 600 raz 700 raz 800 a nawet było tysiąc, a rachunek za orange love jest oddzielnie?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@livr w pierwszej kolejności dzwoń jak najszybciej na infolinię: 510 100 100, lub napisz na czacie o zablokowanie usług premium, połączenia, SMS-y i MMS-y o podwyższonej opłacie na wszystkich numerach, jakie masz w Orange. Coś zostało przez przypadek włączone i są naliczane opłaty.
Blokady możesz również włączyć przez aplikację Mój Orange 4.15 lub przez stronę www Mój Orange. Nie polecam apki wersji Nowy Mój Orange 5.0 beta, jeszcze ma nie zawsze aktualne dane.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czy to jest normalne?
Na poszczególnych zdjęciach widać że cena nie jest stała, nigdy nie jest mi wiadome, jaki duży będzie rachunek
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czy to jest normalne?
Według pokaż szczegóły, przyczyną tego jest jakiś Audioteks
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czy to jest normalne?
@livr Powinna być cenna stała np. 540 to 540 nie zmienna, chyba że przekraczasz konto lub dobierasz usługi.
To dziwne jest, dzwoń na infolinia 510100100 lub na czacie i wyjaśnij te skoki abonamentu.
Audioteks to usługi premium jakieś no cykliczne z kontaktu się z operator.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@livr w pierwszej kolejności dzwoń jak najszybciej na infolinię: 510 100 100, lub napisz na czacie o zablokowanie usług premium, połączenia, SMS-y i MMS-y o podwyższonej opłacie na wszystkich numerach, jakie masz w Orange. Coś zostało przez przypadek włączone i są naliczane opłaty.
Blokady możesz również włączyć przez aplikację Mój Orange 4.15 lub przez stronę www Mój Orange. Nie polecam apki wersji Nowy Mój Orange 5.0 beta, jeszcze ma nie zawsze aktualne dane.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czy to jest normalne?
@livr następnie odszukaj, co to jest za firma wysyłająca do Ciebie SMS-y i ewentualnie jak się uda zrezygnuj z subskrypcji, bo przy zmianie umowy lub przedłużeniu możesz znowu mieć wyłączone blokady i powtórkę z rozrywki, płacić kolosalne rachunki.