Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Czy to jest normalne?

ROZWIĄZANE

Poziom 21, Pasjonat
  • 125
  • 310
  • 5

Czy to jest normalne?

Że płacę za internet mobilny domowy + 2/3 telefony, co miesiąc inaczej, raz 500 zł, raz 600 raz 700 raz 800 a nawet było tysiąc, a rachunek za orange love jest oddzielnie?

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 37, Guru **
  • 10581
  • 18254
  • 375

Czy to jest normalne?

@livr w pierwszej kolejności dzwoń jak najszybciej na infolinię: 510 100 100, lub napisz na czacie o zablokowanie usług premium, połączenia, SMS-y i MMS-y o podwyższonej opłacie na wszystkich numerach, jakie masz w Orange. Coś zostało przez przypadek włączone i są naliczane opłaty.

 

Blokady możesz również włączyć przez aplikację Mój Orange 4.15 lub przez stronę www Mój Orange. Nie polecam apki wersji Nowy Mój Orange 5.0 beta, jeszcze ma nie zawsze aktualne dane.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

6 ODPOW. 6

Poziom 21, Pasjonat
  • 125
  • 310
  • 5

Czy to jest normalne?

Opera Zrzut ekranu_2020-03-09_142632_www.orange.pl.pngOpera Zrzut ekranu_2020-03-09_142722_www.orange.pl.pngNa poszczególnych zdjęciach widać że cena nie jest stała, nigdy nie jest mi wiadome, jaki duży będzie rachunek


Poziom 21, Pasjonat
  • 125
  • 310
  • 5

Czy to jest normalne?

Według pokaż szczegóły, przyczyną tego jest jakiś Audioteks


Poziom 30, Ekspert
  • 6001
  • 9983
  • 73

Czy to jest normalne?

@livr Powinna być cenna stała np. 540 to 540 nie zmienna, chyba że przekraczasz konto lub dobierasz usługi.
To dziwne jest, dzwoń na infolinia 510100100 lub na czacie i wyjaśnij te skoki abonamentu. 
Audioteks to usługi premium jakieś no cykliczne z kontaktu się z operator.


Poziom 37, Guru **
  • 10581
  • 18254
  • 375

Czy to jest normalne?

@livr w pierwszej kolejności dzwoń jak najszybciej na infolinię: 510 100 100, lub napisz na czacie o zablokowanie usług premium, połączenia, SMS-y i MMS-y o podwyższonej opłacie na wszystkich numerach, jakie masz w Orange. Coś zostało przez przypadek włączone i są naliczane opłaty.

 

Blokady możesz również włączyć przez aplikację Mój Orange 4.15 lub przez stronę www Mój Orange. Nie polecam apki wersji Nowy Mój Orange 5.0 beta, jeszcze ma nie zawsze aktualne dane.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście


Poziom 21, Pasjonat
  • 125
  • 310
  • 5

Czy to jest normalne?

Zadzwoniłem, mają wyłączyć


Poziom 37, Guru **
  • 10581
  • 18254
  • 375

Czy to jest normalne?

@livr następnie odszukaj, co to jest za firma wysyłająca do Ciebie SMS-y i ewentualnie jak się uda zrezygnuj z subskrypcji, bo przy zmianie umowy lub przedłużeniu możesz znowu mieć wyłączone blokady i powtórkę z rozrywki, płacić kolosalne rachunki.