- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Pawel2112 Technik podłączy się do kabla napowietrznego idącego od słupa do budynku. Kabel napowietrzny to przyłącze do budynku i nie jest twojej własności, tylko własności Orange i Orange może robić z nim co chce w ramach swojej działalności, decydować o zajętości par.
Kabel z gniazdkiem nie jest dosztukowany, tylko to jest kabel instalacyjny. Czyli idący od punktu dostępowego(miejsce zakończenia kabla napowietrznego) do gniazdka telefonicznego w Twoim mieszkaniu.
@Citi2017 Gdy jest więcej usług w kablu, to wzrasta poziom szumu. Może to przekładać się na niższą prędkość internetu, ale bez przesady. Od jednej usługi więcej łącze się nie zdegraduje. Najbardziej nie lubią się VDSLe, ponieważ pracują w dość szerokim paśmie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czy aby na pewno to jest normalne?
@BORAX a teraz rozumiem dzięki za wyjaśnienie 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czy aby na pewno to jest normalne?
Dziękuję wszystkim za pomoc.
Wątek uważam za zakończony.
- « Poprzedni
- Następny »