- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam
Od grudnia 2017 roku mam problem z internetem w Orange. Mam funboxa 2.0 z neostradą do 80 Mb/s. Do końca 2017(dodam że jestem klientem od wielu lat) nigdy nie miałem problemu z internetem i wszelkie awarie można było policzyć na palcach jednej ręki. Jednak od tamtej pory problem z internetem zdarza się bardzo często. Mianowicie problem polegał na tym że przed świętami funbox sam zaczął się coraz częśćiej resetować. Wymieniono go na nowy. Było może 2 tygodnie spokoju znowu to samo ( lampki od telefonu i internetu zgasły i zaczęła migać DSL). Przyjechał technik sprawdził gniazdko coś tam porobił i było ok. Za jakiś czas znowu to samo i wizyta technika. W marcu zauważyłem że prędkość pobierania jest niższa więc zadzwoniłem na infolinie. Okazało się że zainstalowano program który zmniejsza prędkość ponieważ łącze jest niestabilne i za słabę na moją dotychczasową prędkość. Wtedy naprawdę z 2 miesiące był spokój. Potem awarie zdarzały się już sporadycznie i reset i powrót do normalności odbywał się w ciągu 5 sekund. W czerwcu tego roku prędkość miałem 25/2.0 i było ok. W pewnym momencie znowu zaczeło mi stopniowo zwiększać prędkość do 51.4/7.8 i tydzień spokój i na nowo to samo. Ostatnie 2 dni to jest horror. Internet wyłącza się o ok 10 rano oraz 10 wieczorem i wychodzi na to że mam internet 10 godzin dziennie. Między tymi baaardzo częstymi resetami widzę zmiany prędkości. Po ustabilizowaniu znowu wraca do 51.4/7.8. Bardzo proszę o pomoc. Nie za bardzo znam się na technicznych sprawach
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Jakub2Nie tylko by pogorszył sprawę zgłaszaj i zgłaszaj do BOK niech sprawdzają całą linie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ciągłe zrywanie połączenia internetowego Funbox 2.0
@Jakub2Pokaż statystyki DSL a zobaczymy co jest nie tak ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ciągłe zrywanie połączenia internetowego Funbox 2.0
Z tego co widzę mam mnóstwo błędów
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ciągłe zrywanie połączenia internetowego Funbox 2.0
@Jakub2Trochę ich sporo ale teraz pytanie ile masz do centrali i jak stara jest linia ? Czy masz Funbox połączonego przez spliter ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ciągłe zrywanie połączenia internetowego Funbox 2.0
Linia ma 20 lat tak jak powstał blok. Jeżeli centrala jest na Powstańców Wielkopolskich tam gdzie salon orange to jest 2,5 km. Nie mam przez splitter
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ciągłe zrywanie połączenia internetowego Funbox 2.0
@Jakub2Przy takiej odległości to nie miałbyś wogule Internetu dla VDSL to max 1.5 km. Pozostaje cały czas zgłaszać aż zostanie poprawione.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ciągłe zrywanie połączenia internetowego Funbox 2.0
A splitter coś by pomógł?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Jakub2Nie tylko by pogorszył sprawę zgłaszaj i zgłaszaj do BOK niech sprawdzają całą linie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ciągłe zrywanie połączenia internetowego Funbox 2.0
Ok. Wielkie dzięki za pomoc i rady. Będę tak robił.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ciągłe zrywanie połączenia internetowego Funbox 2.0
@Jakub2Jeszcze jedno nie zgadzaj się na wymiale Funbox bo nie tu leży problem.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »