Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Brak usług stacjonarnych. Dziwna odpowiedź na reklamację.


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 35
  • 18
  • 1

Brak usług stacjonarnych. Dziwna odpowiedź na reklamację.

Nie mam do Ciebie pretensji. Mam do Orange że zamiast odpowiedzieć jasno bawi się w kotka i myszkę ze mną, do tego na początku mnie okłamało. Ja Ci dziękuję za odpowiedzi. A poprzedni wpis był bardziej do pracowników Orange, którzy widzę czasami przeglądają tematy, by skłonić go do odpowiedzi czy tak załatwia się problemowe sprawy w Orange. Z orange jestem od początku gdy przejęło TP (z opcją do 20Mb/s od 2010), a internet miałem najpierw od TP  z opcją 512Kb/s, a jeszcze wcześniej sam telefon od lat 70 pod tym adresem. Bloki parędziesiąt metrów dalej mają już różnych usługodawców do wyboru, osiedle bliźniaków tylko Orange. Kolega dwie uliczki dalej, jako że jego ojciec ma firmę to nawet światłowód do jego bliźniaka podciągnęli. 


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 35
  • 18
  • 1

Brak usług stacjonarnych. Dziwna odpowiedź na reklamację.

Jako, że Orange z tego co się dowiedziałem, po rozmowie telefonicznej. Wysłał mi wypowiedzenie umowy. Nie będę mógł się chyba więcej zalogować na te konto (zniknął usługi do niego przypisane). To chciałem napisać, że jest mi smutno, że Orange postanowiło nie naprawiać usterki, porzucając wieloletniego klienta. Z tego co wiem jestem jedynym, co nie ma usług  stacjonarnych na ulicy. Oraz jestem rozgoryczony jak Orange traktuje klienta i kontaktuje się z nim. Przy kontakcie z czatem z konsultanci kłamią, że Orange nie może przywrócić usług, jest to związane z przyczyn niezależnych od Orange (podwykonawca zbyt dużo powiedział). Za to powiedzieli bezczelnie, że jak położą u mnie światłowody to będę mógł mieć znowu u nich internet (rozumiem, że wtedy magicznie znikną wszystkie przeciwności, które teraz nie pozwalają położyć kabla w ich trakcie). Myślą, że z radością klient znowu będzie się ładował z umowę z nimi, po tym jak wcześniej go potraktowali. 🙂 Szkoda tych wszystkich pieniędzy, które przez lata były wydane na telefon stacjonarny aby nie stracić numeru.

Anonim

Nie dotyczy

Brak usług stacjonarnych. Dziwna odpowiedź na reklamację.

@Peny22 Czytając, cały temat to powinieneś wypowiedzieć umowę nie tylko na Neostradę, ale tez telefon stacjonarny.