- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak połączenia z internetem
Witam, posiadam internet światłowód funbox 3.0 100mb/s i od godziny 1:00 w nocy dzisiejszego dnia na routerze mryga czerwona dioda tam gdzie jest @Internet sprawdzałem czy wszystkie kable są podłączone i wszystko jest jak powinno wylaczalem router oraz resetowalem go z tyłu tym małym guzikiem i nadal jest ten sam problem dzwoniłem na infolinię 510 100 100 ale jest informacja że jakieś prace trwają i że dopiero jutro od godziny 7:00 będzie dostępna i czy z tym wiąże się włączenie internetu czy może być inny problem. Proszę o jak najszybszą pomoc
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak połączenia z internetem
Tak. Możliwe jest to że są jakieś awarie w twojej okolicy. @iRenox Pozostało ci tylko czekać.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak połączenia z internetem
@WabolMonsternapisał(-a)Tak. Możliwe jest to że są jakieś awarie w twojej okolicy. @iRenox Pozostało ci tylko czekać.
@WabolMonster, czekanie, czy zgłoszenie usterki? @iRenox, od tego jest BOK, żeby natychmiast działać, a nie czekać na cud. Ja też nie mam, ale na 19393 zgłosiłem problem z intenetem stacjonarnym i mam nr. zgłoszenia. MAX na 510100 100 "zgubił" aparat słuchowy. Płacę, to wymagam 😀
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak połączenia z internetem
ten sam problem mam co wyzej
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak połączenia z internetem
@iRenoxczy Twój problem został już rozwiązany? W weekend była aktualizacja systemów Orange, więc raczej tego dotyczył komunikat a nie awarii usług.