Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Brak połączenia z internetem


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 1
  • 2
  • 0

Brak połączenia z internetem

Witam, posiadam internet światłowód funbox 3.0 100mb/s i od godziny 1:00 w nocy dzisiejszego dnia na routerze mryga czerwona dioda tam gdzie jest @Internet sprawdzałem czy wszystkie kable są podłączone i wszystko jest jak powinno wylaczalem router oraz resetowalem go z tyłu tym małym guzikiem i nadal jest ten sam problem dzwoniłem na infolinię 510 100 100 ale jest informacja że jakieś prace trwają i że dopiero jutro od godziny 7:00 będzie dostępna i czy z tym wiąże się włączenie internetu czy może być inny problem. Proszę o jak najszybszą pomoc 

5 ODPOW. 5

Poziom 21, Odkrywca Przestworzy
  • 225
  • 108
  • 5

Brak połączenia z internetem

Tak. Możliwe jest to że są jakieś awarie w twojej okolicy. @iRenox Pozostało ci tylko czekać.

Anonim

Nie dotyczy

Brak połączenia z internetem


@WabolMonsternapisał(-a)

Tak. Możliwe jest to że są jakieś awarie w twojej okolicy. @iRenox Pozostało ci tylko czekać.


@WabolMonster, czekanie, czy zgłoszenie usterki? @iRenox, od tego jest BOK, żeby natychmiast działać, a nie czekać na cud. Ja też nie mam, ale na 19393 zgłosiłem problem z intenetem stacjonarnym i mam nr. zgłoszenia.  MAX na 510100 100  "zgubił" aparat słuchowy. Płacę, to wymagam 😀


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 1
  • 2
  • 0

Brak połączenia z internetem

ten sam problem mam co wyzej


Poziom 21, Odkrywca Przestworzy
  • 225
  • 108
  • 5

Brak połączenia z internetem

@bartek15Dzwoń na infolinie.


Pracuję w Orange
  • 51
  • 72
  • 4

Brak połączenia z internetem

@iRenoxczy Twój problem został już rozwiązany? W weekend była aktualizacja systemów Orange, więc raczej tego dotyczył komunikat a nie awarii usług.