- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błędy po restarcie z BOK przez Konsultanta...
Mam pytanie po restarcie powinno być konto czyste jeśli chodzi o błędy a tu u mnie ES 11 SES 10 czy tak ma być czy jest to nie dopuszczalne...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błędy po restarcie z BOK przez Konsultanta...
@Anonim jest to dopuszczalne. Parametry ok . Zwróć tylko uwagę na przyrost tych błędów. Nie powinno być ich więcej niż kilkadziesiąt na dobę
Pytanie, jaki typ resetu zrobił? O ile to był reset...a nie restart
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błędy po restarcie z BOK przez Konsultanta...
@Anonim może być problem linią telefoniczną. Przez minutę z kawałkiem sporo błędów się pojawiło. Sprawdź w dłuższym czasie ile będzie błędów.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błędy po restarcie z BOK przez Konsultanta...
Cześć @Anonim
Duża liczba błędów ESów i SESów może być spowodowane problemem z linią telefoniczną. @Anonim czy Funbox traci synchronizacje gdy pojawiają się nowe błędy?
Pozdrawiam 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błędy po restarcie z BOK przez Konsultanta...
Witam jeśli chodzi o rwanie po Wi-Fi czy LAN u mnie takie zjawisko nie występuję. A błędy są owszem i to nie mało mogę podesłać PrtSc...