- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błąd uwierzytelniania livebox 2.0 pomarańczowa dioda
To najlepiej zresetować Liveboxa do ustawień fabrycznych i zostawić go włączonego na linii na, login i hasło połączenia powinie pobrać sobie sam...
Jeśli jednak w ciągu 15 minut nie pobierze, to zadzwoń na infolinie 510100100 lub napisz na czacie (https://www.orange.pl/kontakt).
BTW. @ketrasaArtur Dobrze, że zwracasz uwagę na cyfry, duże i małe liter, bo wielkość ma znaczenie.
Też zwróć uwagę, wpisując w loginie usługi na Neostrady xxxxxxx@orange.pl (login dla Orange Free...) lub xxxxxxx@neostrada.pl/ipv4 (w Orange nie ma takiego rozszerzenia), będziesz mieć błąd uwierzytelnienia. Od co, szczegół.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błąd uwierzytelniania livebox 2.0 pomarańczowa dioda
@WodnikSzuwareknapisał(-a)To najlepiej zresetować Liveboxa do ustawień fabrycznych i zostawić go włączonego na linii na, login i hasło połączenia powinie pobrać sobie sam...
Jeśli jednak w ciągu 15 minut nie pobierze, to zadzwoń na infolinie 510100100 lub napisz na czacie (https://www.orange.pl/kontakt).
BTW. @ketrasaArtur Dobrze, że zwracasz uwagę na cyfry, duże i małe liter, bo wielkość ma znaczenie.
Też zwróć uwagę, wpisując w loginie usługi na Neostrady xxxxxxx@orange.pl (login dla Orange Free...) lub xxxxxxx@neostrada.pl/ipv4 (w Orange nie ma takiego rozszerzenia), będziesz mieć błąd uwierzytelnienia. Od co, szczegół.
Mam wrażenie że się powtarzam 😉
Wpisuje dane na tp linka i wszystko działa, problem zaczyna się wtedy kiedy podłączam liveboxa mimo tego, że wpisuje TE SAME DANE co w TP linku. Resetowalem router i zostawiłem na 4h, dalej nic...
Istnieje jakaś możliwość żeby sprawdzić router u kogoś innego?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błąd uwierzytelniania livebox 2.0 pomarańczowa dioda
Jeżeli masz znajomego, który korzysta z internetu Orange, można jak najbardziej sprawdzić Twojego LiveBox-a. Wpisz jego dane logowania i na jego łączu można ocenić poprawność działania LiveBox-a. U Ciebie ewidentnie LiveBox nie chce skomunikować się po wprowadzeniu loginu i hasła.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błąd uwierzytelniania livebox 2.0 pomarańczowa dioda
Na infolinii dostałem przed chwilą informacje, że istnieje możliwość, że po prostu jest jakiś błąd w skrzynce, że nie chce współpracować konkretnie z liveboxem 2.0
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błąd uwierzytelniania livebox 2.0 pomarańczowa dioda
Podczas kontaktu z BOK poprosiłeś o sprawdzenie linii, usunięcie błędów?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błąd uwierzytelniania livebox 2.0 pomarańczowa dioda
Z linią wszystko jest w porządku, bo inny modem/router nie wiem czym się różni, ale no chodzi mi o tp linka, działa prawidłowo, jest internet itp.
Ale tak, sprawdzał Pan i powiedział że ok
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błąd uwierzytelniania livebox 2.0 pomarańczowa dioda
@Woiitek rozmawiałem na czacie w Twojej sprawie. Konsultant podaje, że musi być coś błędnie wprowadzane w loginie i haśle. Czy jak sprawdzasz LiveBox-a, to TP-Linka masz również podpiętego pod tą samą linię telefoniczną?
Edit:
Jeżeli tak, to wytłumaczyło by błędne łączenie LiveBox-a. Dwa routery nie mogą pracować na jednej linii telefonicznej. Innego rozwiązania już nie widzę, bo błędne wprowadzenie loginu i hasła wykluczasz z tego powodu, że TP-Link działa przy tych ustawieniach.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błąd uwierzytelniania livebox 2.0 pomarańczowa dioda
Tak, wszystko jest na tej samej linii, co do błędnego loginu i hasła... Czy przypadkiem po resecie do ustawień fabrycznych nie powinien LB aktywować się na danych rejestracja@neostrada.pl
rejestracja
? A na tych danych jest również problem.
TP link też był resetowany do ustawień fabrycznych, podpięty pod ten sam kabel, te samo gniazdo, wpisane te same dane do logowania i dalej błąd.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błąd uwierzytelniania livebox 2.0 pomarańczowa dioda
Jak sprawdzasz LiveBox-a, nie możesz mieć podpiętego do tej samej linii TP-Linka. Te dwa urządzenia będą się kłóciły między sobą. Odepnij TP-Linka, i podłącz LiveBox-a i w tedy sprawdź połączenie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błąd uwierzytelniania livebox 2.0 pomarańczowa dioda
@Woiiteknapisał(-a)Tak, wszystko jest na tej samej linii, co do błędnego loginu i hasła... Czy przypadkiem po resecie do ustawień fabrycznych nie powinien LB aktywować się na danych rejestracja@neostrada.pl
rejestracja
? A na tych danych jest również problem.
TP link też był resetowany do ustawień fabrycznych, podpięty pod ten sam kabel, te samo gniazdo, wpisane te same dane do logowania i dalej błąd.
Tak powinno być po resecie, powinno być rejestracja@neostrada.pl, hasło rejestracja.
Urządzenia sprawdzaj na linii pojedynczo, nie razem.